Acer: Η ανευθυνότητα στο μεγαλείο της

http://tinyurl.com/mxblu2

Μία σύντομη ιστορία του τι ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σε περίπτωση που θελήσετε να αναβαθμίσετε κάποιο Acer laptop σας.
Η Acer θεωρείται από πολλούς ως μία αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής laptop υπολογιστών. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα μετά την αγορά του laptop. Αυτό που συμβαίνει με απλά λόγια είναι ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να υποστηρίξει την Acer στη χώρα μας! Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε τα εξής. Καταρχήν αν χαλάσει το laptop σας τότε μέσω του τμήματος υποστήριξης της Acer θα πρέπει να σταλεί στην Ιταλία για επισκευή, η οποία μπορεί να κρατήσει μέχρι και πάνω από ένα μήνα. Αυτό είναι ήδη γνωστό. Αυτό που όμως δεν γνωρίζετε πολλοί από εσάς είναι ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην προμήθεια hardware από την Acer, σε περίπτωση δηλαδή που κάποιος άμοιρος χρήστης θελήσει να κάνει αναβάθμιση. Και βέβαια η μνήμη που θα θελήσει παραγγείλει δεν πωλείται στα καταστήματα Πληροφορικής αλλά θα πρέπει να του έρθει μέσω της Acer.
Η Οδύσσεια του πελάτη
Φέτος είχαν απομείνει τρεις μόλις εταιρείες οι οποίες προμήθευαν τους πελάτες της Acer με περιφερειακά. Η ALMAN Hellas (210-2409150), η Info-Quest (211-9991260) και η CPI (210-4804500). Η ALMAN Hellas εδρεύει στις Αχαρνές, οπότε για την πλειοψηφία των κατοίκων της Αττικής αυτή την περίπτωση την ξεχνάμε, εκτός κι αν η παραγγελία γίνει με Courier, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει δική σας επιβάρυνση. Επιχειρήσαμε λοιπόν να παραγγείλουμε μνήμη για το laptop μας από τις άλλες δύο εταιρείες και με έκπληξή μας μάθαμε από το τμήμα πωλήσεων της CPI (πρώην MDI η οποία εξαγοράστηκε) ότι η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες να προμηθεύει τους πελάτες της με ανταλλακτικά Acer! Οπότε μας έμεινε η τελευταία επιλογή που είναι η Info-Quest. Η Info-Quest επειδή θεωρείται «έξυπνη» και δεν θέλει να πληρώνει υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών, έκανε την «μαγκιά» να ζητάει από τους πελάτες να της στείλουν φαξ στο 211-9991219 αν θέλουν να παραγγείλουν μνήμη. Φανταστείτε λοιπόν να είστε ιδιώτης και να μην έχετε φαξ σπίτι σας ή ακόμα χειρότερα η παραγγελία σας να είναι λάθος και μετά να χρειαστεί να ξαναστείλετε διορθωτικό φαξ.
Φτάνουμε τέλος πάντων στο στάδιο της παραγγελίας. Εδώ όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Καταρχήν για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Acer (8015002000), για να πάρετε κάποιο part number του ανταλλακτικού. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς και ζητήσαμε 2x2GB μνήμες για ένα laptop Acer Aspire 5715Z και μας δώσανε ένα part number. Στη συνέχεια καλέσαμε την Alman Hellas και μάθαμε προς έκπληξή μας ότι το part number αυτό δεν ίσχυε! Καλέσαμε λοιπόν και πάλι πίσω στην υποστήριξη πελατών της Acer κι αυτή τη φορά μιλήσαμε με διαφορετικό άτομο το οποίο μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες μόνο μνήμες του 1GB! Ευτυχώς που είχαμε ενημερωθεί από προηγούμενο υπάλληλο ότι το laptop δέχεται και συγκεκριμένου τύπου μνήμες, οπότε εν συνεχεία επιμείναμε στις μνήμες των 2GB. Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι αφού δεν υπάρχει τέτοια μνήμη, δεν υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο part number και ότι θα πρέπει να μιλήσουμε με την Alman Hellas και την Info-Quest. Εμάς όμως μας ζητήθηκε από την Alman Hellas και part number για οτιδήποτε παραγγείλουμε.
Το αδιέξοξο
Άρα; Που καταλήγουμε; Σε αδιέξοδο! Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο και η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος απουσίαζε κι ότι θα έπρεπε να στείλουμε e-mail στο support_greece@acer-euro.com . Ακόμα περιμένουμε για νεότερα.
Για όσους φυσικά δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει διότι έχασαν τη μπάλα μετά απ’ όλα αυτά, προφανώς μετά από την τελευταία απάντηση που λάβαμε η αλυσίδα θα έχει ως εξής:
1)Ανταλλαγή μερικών e-mail για παραγγελία μνήμης 2GB.
2)Αναμονή μέχρι να έρθει η μνήμη
3)Τηλέφωνο στην Acer καθημερινά για να σιγουρευτούμε μην μας την «φάει» κανένας άλλος και τελειώσει.
4)Αφού έρθει η μνήμη από το εξωτερικό, αίτηση για part number.
5)Τηλέφωνο στην Alman Hellas και παραγγελία με courier (για να γλιτώσουμε και την γραφειοκρατεία της Info-Quest με τα φαξ).
Acer, έτος 2009.
Μάνος Γρυπάρης

Μία σύντομη ιστορία του τι ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σε περίπτωση που θελήσετε να αναβαθμίσετε κάποιο Acer laptop σας.

Η Acer θεωρείται από πολλούς ως μία αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής laptop υπολογιστών. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα μετά την αγορά του laptop. Αυτό που συμβαίνει με απλά λόγια είναι ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να υποστηρίξει την Acer στη χώρα μας! Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε τα εξής. Καταρχήν αν χαλάσει το laptop σας τότε μέσω του τμήματος υποστήριξης της Acer θα πρέπει να σταλεί στην Ιταλία για επισκευή, η οποία μπορεί να κρατήσει μέχρι και πάνω από ένα μήνα. Αυτό είναι ήδη γνωστό. Αυτό που όμως δεν γνωρίζετε πολλοί από εσάς είναι ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην προμήθεια hardware από την Acer, σε περίπτωση δηλαδή που κάποιος άμοιρος χρήστης θελήσει να κάνει αναβάθμιση. Και βέβαια η μνήμη που θα θελήσει παραγγείλει δεν πωλείται στα καταστήματα Πληροφορικής αλλά θα πρέπει να του έρθει μέσω της Acer.

Η Οδύσσεια του πελάτη

Φέτος είχαν απομείνει τρεις μόλις εταιρείες οι οποίες προμήθευαν τους πελάτες της Acer με περιφερειακά. Η ALMAN Hellas (210-2409150), η Info-Quest (211-9991260) και η CPI (210-4804500). Η ALMAN Hellas εδρεύει στις Αχαρνές, οπότε για την πλειοψηφία των κατοίκων της Αττικής αυτή την περίπτωση την ξεχνάμε, εκτός κι αν η παραγγελία γίνει με Courier, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει δική σας επιβάρυνση. Επιχειρήσαμε λοιπόν να παραγγείλουμε μνήμη για το laptop μας από τις άλλες δύο εταιρείες και με έκπληξή μας μάθαμε από το τμήμα πωλήσεων της CPI (πρώην MDI η οποία εξαγοράστηκε) ότι η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες να προμηθεύει τους πελάτες της με ανταλλακτικά Acer! Οπότε μας έμεινε η τελευταία επιλογή που είναι η Info-Quest. Η Info-Quest επειδή θεωρείται «έξυπνη» και δεν θέλει να πληρώνει υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών, έκανε την «μαγκιά» να ζητάει από τους πελάτες να της στείλουν φαξ στο 211-9991219 αν θέλουν να παραγγείλουν μνήμη. Φανταστείτε λοιπόν να είστε ιδιώτης και να μην έχετε φαξ σπίτι σας ή ακόμα χειρότερα η παραγγελία σας να είναι λάθος και μετά να χρειαστεί να ξαναστείλετε διορθωτικό φαξ.

Φτάνουμε τέλος πάντων στο στάδιο της παραγγελίας. Εδώ όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Καταρχήν για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Acer (8015002000), για να πάρετε κάποιο part number του ανταλλακτικού. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς και ζητήσαμε 2x2GB μνήμες για ένα laptop Acer Aspire 5715Z και μας δώσανε ένα part number. Στη συνέχεια καλέσαμε την Alman Hellas και μάθαμε προς έκπληξή μας ότι το part number αυτό δεν ίσχυε! Καλέσαμε λοιπόν και πάλι πίσω στην υποστήριξη πελατών της Acer κι αυτή τη φορά μιλήσαμε με διαφορετικό άτομο το οποίο μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες μόνο μνήμες του 1GB! Ευτυχώς που είχαμε ενημερωθεί από προηγούμενο υπάλληλο ότι το laptop δέχεται και συγκεκριμένου τύπου μνήμες, οπότε εν συνεχεία επιμείναμε στις μνήμες των 2GB. Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι αφού δεν υπάρχει τέτοια μνήμη, δεν υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο part number και ότι θα πρέπει να μιλήσουμε με την Alman Hellas και την Info-Quest. Εμάς όμως μας ζητήθηκε από την Alman Hellas και part number για οτιδήποτε παραγγείλουμε.

Το αδιέξοξο

Άρα; Που καταλήγουμε; Σε αδιέξοδο! Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο και η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος απουσίαζε κι ότι θα έπρεπε να στείλουμε e-mail στο support_greece@acer-euro.com . Ακόμα περιμένουμε για νεότερα.

Για όσους φυσικά δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει διότι έχασαν τη μπάλα μετά απ’ όλα αυτά, προφανώς μετά από την τελευταία απάντηση που λάβαμε η αλυσίδα θα έχει ως εξής:

1)Ανταλλαγή μερικών e-mail για παραγγελία μνήμης 2GB.

2)Αναμονή μέχρι να έρθει η μνήμη

3)Τηλέφωνο στην Acer καθημερινά για να σιγουρευτούμε μην μας την «φάει» κανένας άλλος και τελειώσει.

4)Αφού έρθει η μνήμη από το εξωτερικό, αίτηση για part number.

5)Τηλέφωνο στην Alman Hellas και παραγγελία με courier (για να γλιτώσουμε και την γραφειοκρατεία της Info-Quest με τα φαξ).

Acer, έτος 2009.

Μάνος Γρυπάρης

Print This Post Print This Post

13 Σχόλια

  • admin

    Αφου ειναι γνωστο τι παιζει με την Acer δεν καταλαβαινω γιατι ο κοσμος τα αγοραζει …. Υπαρχει και sony , toshiba…

  • alex

    kala re paidia einai poly gtp oi an8ropoi ego to phra apo to ebay k ysixasa

  • Dts

    Η ACER είναι γελοία και φαιδρή. Λαπτοπ 2 ετών εκτός εγγύησης κάηκε η μητρική και τους πήρε μέσω εξουσιοδοτημένου σέρβις 4 μήνες να την επισκευάσουν. Ξανακάηκε σε 6 μήνες και τώρα μου λένε από το Acer 8015002000 ότι δεν ξέρουν αν έχουν μητρικές (είναι δυνατόν??????) και να τους πω το σίριαλ να μου πουν ποια μητρική είναι να την ψάξω στην αγορά μόνος μου. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ θα πρέπει να τους διώξουν απο την Ελλάδα! Μήπως να κάνουμε ομαδική καταγγελία σε ενώσεις και στην εφορία;

  • Christos

    Θα ηθελα να σας πω να μην αγορασετε ΠΟΤΕ ACER, το τη εχω τραβήξει με το σερβις στο Ταυρο δεν περιγραφετε ειναι καθως δεν υπαρχει αντιπροσωπια στην Ελλαδα. ειναι γενικα ενα μπαχαλο η κατασταση…ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER !!!

  • kostakisSs

    eshop > εγγυηση αμεσης αντικαταστασης για 2 χρονια με καινουριο!

    Και… ισυχασες! η ελληνικη αντιπροσωπια ειναι χαλια και χαλαει το ονομα ολης της εταιριας. τα acer ειναι πραγματι value for money και για εμας, φοιτητες, ειναι καλη λυση.

    Στην σχολη μου (αρχιτεκτονικη) 40% εχει acer.

  • Fordakias

    Apo tin meria mou pali xalase i plakteta poy dinei reyma stis lampes tis othonis ( logo ptosis toy laptop).Epsaxna na epikoinwnisw me tis parapanw etairies alla matea.Dn bgazeis akri.Telika to piga sto plaisio kai perimenw enimerwsi ..kai o theos boithos….

  • REDODIN7

    Loipon paidia kai egw eimai apo toys atyxoys exw pari laptop apo to plaisio kai moy evgale provlima liges wres meta to piga sto service tou plaisiou kai meta apo liges wres evgale to idio provlima diladi na trelenese !!!!!!!!!!!!!!
    Twra den ksero ti na kanw na to pao pali plaisio h na to steilo se kapio antiprosopo .
    Telos thelo na rwtiso giati to eshop kani antikatastasi enw to plaisio oxi ayto den einai swsto .

  • tsami

    Kai ego disdixos tin patisa!!!
    Olokainourgio Laptop ACER na kollaei kathe 5 lepta apo tin proti mera agoras. To esteila meso multirama poy to agoraza stin antiprosopia. Moy to steilan piso me allagmeni tin karta grafikon. To problima itan to idio. Kolouse synexia!!
    To edosa gia deyteri fora piso me apetisi gia antikatastasi!! Giati ego ti ftaio? Kai tora perimeno…..!!! Treis ebdomades exoyn perasei…tipota!
    Oute mia enimerosi. Ypostiriksi apo to multirama miden!
    Eno kseroun poli kala to problima tou laptop meta tin agora.
    Eimai fovera apogoitevmeni kai apo multirama kai ACER!
    Never again!!!!
    Skeftomai sobara na kano grapti katagelia stin dievthinsi emboriou tis nomarxias. ksero, einai xronobora diadikasia alla den tous tin xarizo me tipota!!!

  • magda405

    χαλασε ο acer aspire .χτυπησε λεει ο δισκος!απο την πρωτη μερα που τον πηρα κολλαγε χωρις λογο για μερικα sec.δεν την ψιλιαστηκα ομως την δουλεια …καινούργιο μηχανημα λεω…μετα εμαθα τα μαντατα για τις αποσυρσεις που εκαναν σε μοντελα.πληρωσαμε στην MDI γυρω στα 300 ευρω και τωρα παω να παιξω πασιεντζα και μου γραφει οτι η καρτα γραφικων ειναι ασυμβατη (????) και κατι κουλα και δεν παιζει…

  • sofia089

    Εγω μαλλον ειμαι εξαιρεση σε ολα αυτα που εχουν γραφτει.Αγορασα το Acer 8930G πριν απο 1,5 χρονο στο e-shop.gr.11 μηνες μετα εβγαλε προβλημα το power jack απο δικο μ φταιξιμο.Πηρα τηλεφωνο Ιταλια οι οποιοι ευγενεστατοι με παρεπεμψαν στην Ιnfo-Quest της Θεσσαλονικης(γιατι μενω Ξανθη και ηταν το κοντινοτερο). Το εστειλα δν μου ειπαν τπτ που εφταιγα εγω κλπ μου το εφτιαξαν και ολα οκ.Ολα αυτα δν κρατησαν παραπανω απο 2,5 εβδομαδες 🙂 Το μονο μειον που βρισκω ειναι οτι δν πληρωνουν τα εξοδα αποστολης τα οποια σε εμενα ηταν αυξημενη γτ το λαπτοπ συνολικα με τη συσκευασια εφτανε τα 6,5 κιλα 🙂

  • ΓΙΑΝΝΗΣ Β.

    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ACER? ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΛΗΣΕ.. ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.. ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ WINDOWS, ΒΓΑΖΕΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΑΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΤΑ ΟΘΟΝΗΣ ‘Η ΜΗΤΡΙΚΗ? ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ Θ’ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ….Μπορεί να είναι και πρόβλημα μνήμης

  • Πολύ ενδιαφέρουσα η έρευνα σου θα το μοιράσω και σε πολλούς άλλους να το μάθουν.

  • Επιτέλους βρήκα κάποιον που να αποσαφηνίζει σχετικά με το αυτό το άρθρο.
    Το έψαχνα τόσο καιρό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *