PostHeaderIcon Σύνθεση νέου ΔΣ ΕΛΜΕ και στοιχεία επικοινωνίας μελών

η ανακοίνωση

PostHeaderIcon 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός ST3dM από το ΕΔΙΦΕΤ

το έγγραφο

PostHeaderIcon Διαχείριση της Διδακτέας – Εξεταστέας ύλης της ΧΗΜΕΙΑΣ Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου

Διαχείριση της Διδακτέας – Εξεταστέας ύλης της ΧΗΜΕΙΑΣ της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) για το σχολ. έτος 2017 – 2018

ΧΗΜΕΙΑ Γ ημερ_Δ εσπερ ΓΕΛ 2017_18_signed

PostHeaderIcon 04-12-18 Ξεκινά η αποπληρωμή των σχολικών καθαριστριών

inedibim newx400

04-12-18 Ξεκινά η αποπληρωμή των σχολικών καθαριστριών 

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης γνωστοποιεί ότι ήδη καταρτίστηκαν οι Συμβάσεις Χρηματοδότησης μεταξύ Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και αντίστοιχων Σχολικών Επιτροπών των Δήμων της επικράτειας και οι οποίες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του φορέα.

Οι Σχολικές Επιτροπές καλούνται όπως ανταποκριθούν και τηρήσουν τη διαδικασία που περιγράφεται στην ανακοίνωση με ΑΠ: 604/288/47105/3-12-19 Γραφ.Προέδρου ΔΣ/Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. με θέμα τις Συμβάσεις Χρηματοδότησης Σχολικών Επιτροπών, έτσι ώστε να μην υπάρξει καμία επιπλέον καθυστέρηση στη χρηματοδότηση.

Στο πλαίσιο αυτό, οι Σχολικές Επιτροπές καλούνται να αποστείλουν τις υπογεγραμμένες Συμβάσεις στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έως τις 10/12/18 (ημέρα Δευτέρα), προκειμένου μέχρι τις 14/12/2018 να έχουν πιστωθεί στον τραπεζικό τους Λογ/σμό τα αντίστοιχα ποσά για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου-Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου.

Επισημαίνεται ότι όσες Σχολικές Επιτροπές δεν ανταποκριθούν έως τις 10/12/2018, θα χρηματοδοτηθούν {πίστωση στον τραπεζικό τους λογαριασμό} αλλά δεν θα είναι δυνατή η άμεση αποπληρωμή των εργαζομένων εντός Δεκεμβρίου 2018 μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών [ΕΑΠ].

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία

Πίνακας Σ.Κ.Α.Ε
/////
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_ΕΔ_207565_Δ2_30_11_18_6ΠΛΖ4653ΠΣ-Ζ3Π
//////

fek_2018_4517b

PostHeaderIcon 04-12-18 Σημεία της ομιλίας του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στην ημερίδα του Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς

15 05 17gavr

04-12-18 Σημεία της ομιλίας του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στην ημερίδα του Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς

Κατά την ομιλία του στην ημερίδα του Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς με θέμα “Σύγχρονες συνταγματικές προκλήσεις: Προς μια αριστερή και προοδευτική αναθεώρηση”, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, μεταξύ άλλων , ανέφερε: 

  • Στο ερώτημα που τίθεται στον δημόσιο διάλογο, στο πλαίσιο της συνταγματικής αναθεώρησης, είναι αν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι μη κερδοσκοπικά ή κερδοσκοπικά. Η απάντηση είναι σαφής: Και τα δύο είναι κερδοσκοπικά ιδρύματα, απλώς στην πρώτη περίπτωση των «μη κερδοσκοπικών», δεν μοιράζουν κέρδη. Αλλά και τα δύο θέλουν έσοδα για να μπορούν να συντηρηθούν. Και τίθεται, λοιπόν, το ερώτημα: γιατί τόσες δεκαετίες δεν έχει υπάρξει έστω και μία έκθεση βιωσιμότητας για να υπάρχει ένας υπολογισμός ως προς τα έξοδα που έχουν τέτοια ιδρύματα, ώστε να υπολογιστούν τα έσοδα που πρέπει να υπάρχουν. Οι δικές μας μελέτες καταλήγουν ότι ένα μικρό αλλά σοβαρό πανεπιστημιακό ίδρυμα θα πρέπει να χρεώνει τουλάχιστον 10.000 ευρώ δίδακτρα ανά φοιτητή ανά έτος, χωρίς να λαμβάνει κανένας υποτροφία, άρα υψηλότερα δίδακτρα σε περίπτωση υποτροφιών. Εδώ δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος των εγκαταστάσεων, υποδομών, εργαστηρίων και λοιπών που χρειάζεται ένα κεφάλαιο τουλάχιστον 50.000.000 ευρώ. Αν μιλάμε, λοιπόν, για ένα στοιχειωδώς αξιοπρεπές ιδιωτικό πανεπιστήμιο (χωρίς Ιατρική και Πολυτεχνική Σχολή!) τότε μιλάμε για τεράστιες επενδύσεις, χωρίς κέρδος.
  • Τα δημόσια Πανεπιστήμια στη χώρα μας έχουν ένα μοναδικό προνόμιο: να μπορούν να διαχειριστούν δημόσιο χρήμα αλλά και κονδύλια από ευρωπαϊκούς, κοινωφελείς οργανισμούς, ακόμη και από ιδιώτες. Επιπλέον, τα μεγάλα Πανεπιστήμια στη χώρα μας έχουν δική τους περιουσία και έσοδα από κληροδοτήματα. Δηλαδή, διαχειρίζονται έσοδα από θεσμούς που δεν λογίζονται ως δημόσιοι. Οι Επιτροπές Ερευνών που λειτουργούν σε κάθε ΑΕΙ υπό την εποπτεία της Συγκλήτου έχουν το δικό τους ΑΦΜ, άρα δεν ισχύει το επιχείρημα ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα είναι πιο ευέλικτα στη διαχείριση κονδυλίων.
  • Ποια, όμως, είναι η διεθνής εμπειρία; Δεν θα ασχοληθούμε με τα ιδιωτικά κερδοσκοπικά πανεπιστήμια τα οποία άρχισαν να δημιουργούνται τα τελευταία 20 χρόνια και πολλά από τα οποία έκλεισαν ή αλλάζουν συχνά το νομικό τους καθεστώς. Σχετικά με τα μη κερδοσκοπικά:
    • Στην Ευρώπη (με εξαίρεση τις χώρες που είχαν σοσιαλιστικά καθεστώτα μέχρι το 1989) τα πανεπιστήμια είναι σχεδόν αποκλειστικά δημόσια με διαφοροποιημένα καθεστώτα χρηματοδότησης. Το σημαντικό: Αν κάποια πανεπιστήμια έχουν δίδακτρα, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι είναι ιδιωτικά. Πολλά δημόσια πανεπιστήμια στην Ευρώπη έχουν είτε τέλη εγγραφής είτε δίδακτρα.
    • Στις Η.Π.Α. υπάρχουν τα πολιτειακά πανεπιστήμια και τα αμιγώς ιδιωτικά (και ορισμένα μεγάλων εταιρειών, εκκλησιών κτλ). Η μεγάλη πλειοψηφία είναι ιδιωτικά με τα έσοδα τους να προέρχονται αποκλειστικά από τα δίδακτρα και τα έσοδα που εξασφαλίζονται από τις καμπάνιες χρηματοδότησης που κάνουν ανάμεσα στους πτυχιούχους τους.
  • Τα δίδακτρα που χρεώνουν τα πανεπιστήμια (δημόσια ή ιδιωτικά) έχουν οδηγήσει σε ένα εξαιρετικά πρόβλημα: την αδυναμία αποπληρωμής των δανείων που παίρνουν οι φοιτητές για να πληρώσουν τα δίδακτρα. Τα συνεχώς αυξανόμενα δίδακτρα, διαμόρφωσαν μία ζήτηση για δάνεια και τα οποία παρέχονται με «ιδιαίτερα ενοϊκούς» όρους, δηλαδή να μπορούν να αποπληρωθούν μετά από ένα εύλογο διάστημα μετά την αποφοίτηση και υπό τον όρο ότι οι μισθοί των πτυχιούχων θα είναι πάνω από ένα ποσό. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι χρέος 1.5 τρισεκατομμυρίων ευρώ -ναι τρισεκατομμυρίων- στις ΗΠΑ και 290 δισεκατομμυρίων λιρών στην Αγγλία! Και στις δύο χώρες το πρόβλημα αυτό είναι μονίμως στην ημερήσια διάταξη και συνεχώς επιδεινώνεται χωρίς να μπορεί να τιθασευτεί παρά τις «γνωστές» μεθόδους εταιρειών είσπραξης των χρωστουμένων! Γιατί όσοι με τόσο θέρμη υποστηρίζουν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστήμιων δεν λένε τίποτα απολύτως ως προς αυτό το ζήτημα;
  • Το επιχείρημα περί της βελτίωσης των δημοσίων πανεπιστήμων μέσα από τον ανταγωνισμός με τα ιδιωτικά, δεν ευσταθεί. Πρώτον, δεν έχει διαπιστωθεί πουθενά στον κόσμο ούτε και στη χώρα μας ούτε καν σε άλλους θεσμούς όπως είναι τα σχολεία και τα νοσοκομεία. Το σημαντικό, όμως, σε αυτό το επιχείρημα είναι ότι όσοι το χρησιμοποιούν δέχονται χωρίς να το δηλώνουν ότι τα πανεπιστήμια είτε παρέχουν υπηρεσίες είτε παρέχουν προϊόντα για τα οποία ενδεχομένως οι νόμοι της αγοράς που θα οδηγούν σε βελτίωση να είναι κάποιο νόημα. Στη δική μας λογική η παρεχόμενη γνώση δεν είναι καταναλωτικό προϊόν ώστε να ισχύουν οι νόμοι του ανταγωνισμού.
  • Ως προς τις εργασιακές σχέσεις, ας δούμε τη δραματική αύξηση των συμβασιούχων σε πολλά ιδιωτικά πανεπιστήμια, ειδικά στις ΗΠΑ, την ουσιαστική κατάργηση της μονιμότητας και άρα την συντηρητικοποίηση της παρεχόμενης γνώσης, αφού όλο και περισσότεροι αυτολογοκρίνονται αφού δεν έχουν μονιμότητα.
  • Με ποιους τρόπους θα εισάγονται οι φοιτητές σε αυτά τα Πανεπιστήμια; Σιωπή από τη Ν.Δ. Τι θα γίνει με την πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και τα επαγγελματικά δικαιώματα; Η Ν.Δ, ως προς το θέμα αυτό, σιωπά. Η Ν.Δ. προτείνει την μείωση του αριθμού των εισακτέων και τον καθορισμό των βάσεων από κάθε Τμήμα που θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη συρρίκνωση του αριθμού εισακτέων. Την ίδια στιγμή χύνει κροκοδείλια δάκρυα για το ότι οι νέοι μας φεύγουν για να σπουδάσουν σε άλλες χώρες και, άρα η ίδρυση των ιδιωτικών Πανεπιστημίων θα τα κρατήσει στη χώρα μας. Με άλλα λόγια η Ν.Δ. έχει μία πολιτική που αντικειμενικά δημιουργεί πελατεία για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Η μόνη λύση είναι η αναβάθμιση των δημοσίων πανεπιστημίων, η οικονομική τους ενίσχυση, η ενίσχυση τους σε διδακτικό προσωπικό και ο εξορθολογισμός της δομής τους μαζί και με την ίδρυση Τμημάτων με νέα γνωστικά αντικείμενα. Δηλαδή, πρωτοβουλίες σαν αυτές που λαμβάνουμε δημιουργώντας τη νέα αρχιτεκτονική των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 03-12-18 Συνεχίζεται ο διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα για τις αλλαγές στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

2 peth

03-12-18 Συνεχίζεται ο διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα για τις αλλαγές στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι στο σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή για τις συνέργειες του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, δεν θα περιλαμβάνεται η διάταξη για τις αλλαγές στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία, η οποία θα διαμορφωθεί στην τελική της μορφή μετά από τη συνέχιση του διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα.

 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 03-12-18 Εκδήλωση με θέμα «Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

03 12 18eidiki

03-12-18 Εκδήλωση με θέμα «Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διοργάνωσε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με την παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών, εκδήλωση με θέμα «Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση». Σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και του συνόλου της κοινωνίας στα ζητήματα ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση και την ανάδειξη και διάχυση καλών πρακτικών στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Στην ομιλία του ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου ανέφερε:

«Η Πολιτεία οφείλει, πρώτον, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς, γιατί χωρίς εκείνους, σήμερα, δεν θα ήμασταν εδώ. Είναι άνθρωποι όχι μόνο αφοσιωμένοι  αλλά άνθρωποι που έχουν κάνει το λειτούργημά τους στόχο ζωής. Δεύτερον, θέλω να ευχαριστήσω τον καθένα σας και την καθεμία σας ξεχωριστά, γιατί θέλω να ξέρετε ότι αυτή η καθημερινή μάχη που δίνεται από τα παιδιά, είτε στα Ειδικά σχολεία είτε στα υπόλοιπα, είναι ένα παράδειγμα για όλους μας. Γιατί ξέρετε πόσο δύσκολο πόσο σύνθετο και πόσο περίπλοκο είναι αυτό το εγχείρημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, λοιπόν, στους εκπαιδευτικούς μας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που μας δίνουν ένα τεράστιο κουράγιο για να μπορέσουμε κι εμείς να κάνουμε το επόμενο βήμα».

Κατά την εκδήλωση, η Υφυπουργός Μερόπη Τζούφη σημείωσε:

«Η σημερινή ημέρα, είναι μια ημέρα με ιδιαίτερη δυναμική, αφού σήμερα οι άνθρωποι με αναπηρία έρχονται στο προσκήνιο. Η σημερινή ημέρα μας θυμίζει ότι σε μια δημοκρατική κοινωνία, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν αποτελούν πολυτέλεια, δεν μπορούν να αμφισβητούνται ή να απειλούνται·  αποτελούν βασική προϋπόθεση για την φυσική και κοινωνική ύπαρξη του ανθρώπου και εκφράζουν τη θέλησή του να ζήσει ως βιολογικό, πνευματικό και κοινωνικό ον.

Σήμερα, είναι μια ημέρα που πρέπει δημόσια να δεσμευτούμε, ότι θα γκρεμίσουμε με πολιτικές και στοχευμένες παρεμβάσεις όλα τα εμπόδια που κατασκεύασε η κοινωνία μας στο παρελθόν και να διεκδικήσουμε ενεργά αυτά που ανήκουν στα Άτομα με Αναπηρία».

{youtube}oH_CBDKn4l8{/youtube}

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Ορισμός Ομάδων Σχολείων της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας

η απόφαση

PostHeaderIcon 30-11-18 Προσλήψεις 456 αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

2018 10 08 18 33 15

30-11-18 Προσλήψεις 456 αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2018-2019, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων:

α) 446 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 και

β) συμπληρωματικά 10 τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81 και ΠΕ88.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Επίσης διατέθηκε για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, ένας (1) αναπληρωτής κλάδου ΠΕ06.

Πίνακες Συμπληρωμ. Τρίτεκνων μή κοινών κλάδων

        Πίνακες Κοινοί κλάδοι γενικής

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 30-11-18 Προσλήψεις 1317 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2018-2019

teach30pro

30-11-18 Προσλήψεις 1317 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2018-2019

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2018-2019 προσλαμβάνονται:

α) 12 εκπαιδευτικοί των κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ ΠΕ60.ΕΑΕ, ΠΕ70.ΕΑΕ, ΠΕ86.ΕΑΕ και ΠΕ70 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019» με κωδικό ΟΠΣ 5031883 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

β) 902 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ60.ΕΑΕ, ΠΕ61, ΠΕ70.ΕΑΕ, ΠΕ70 και ΠΕ71 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019» με κωδικό ΟΠΣ 5031892 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων ΕΣΠΑ και ειδικότερα με την Ειδική Γραμματεία ΕΣΠΑ του Ε.Κ.Τ.

γ) 40 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση προσχολικής εκπαίδευσης 2018-2019» με κωδικό ΟΠΣ 5031894 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

δ) 160 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΠΕ91.01, ΠΕ91.02 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2018-2019» με κωδικό ΟΠΣ 5031898 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

ε) 122 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5031893 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

στ) 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινός αναπληρωτής στα μειονοτικά σχολεία για το ελληνόγλωσσο πρόγραμμα.

ζ) 2 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ79.01 ως προσωρινοί αναπληρωτές με δαπάνες τακτικού προϋπολογισμού.

η) 78 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86 και ΠΕ91.01 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης «Ένταξη προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα» του Εθνικού Προγράμματος Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2018-2019.

 Ο Πίνακας Ειδικής Αγωγής 

Ο Πίνακας με ειδικότητες Γενικής

Ο Πίνακας Γενικής και Ειδικής

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 30-11-18 Αναπροσαρμογή προθεσμιών ελέγχου αιτήσεων μετάθεσης, ανάρτησης πινάκων μοριοδότησης και υποβολής ενστάσεων

ekpaid 8

30-11-18 Αναπροσαρμογή προθεσμιών ελέγχου αιτήσεων μετάθεσης, ανάρτησης πινάκων μοριοδότησης και υποβολής ενστάσεων

Το έγγραφο σε μορφή pdf

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 30-11-18 Δημοσίευση νέων μελετών του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ

24 03 17Eurydice

30-11-18 Δημοσίευση νέων μελετών του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ

 Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ, το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την οργάνωση και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για την εκπόνηση και δημοσίευση μελετών και εκθέσεων σχετικών με όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, δημοσιεύει δύο νέες μελέτες: 

Στην πρώτη, σύντομη μελέτη με τίτλο Home Education Policies in Europe: Primary and Lower Secondary Education, παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές στην κατ’ οίκον διδασκαλία στην πρωτοβάθμια και στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη.   Η μελέτη αποτελείται από μια σύντομη συγκριτική επισκόπηση των εθνικών πολιτικών των 38 χωρών που συμμετέχουν στο Δίκτυο Ευρυδίκη την οποία πλαισιώνουν εθνικές περιγραφές.  Επικεντρώνεται σε τέσσερα σημεία όπως η απαιτούμενη  έγκριση για κατ’ οίκον διδασκαλία από τοπικές ή ανώτερες αρχές, τα προσόντα των εκπαιδευτικών, η παρακολούθηση της προόδου και οι μέθοδοι αξιολόγησης των μαθητών.  Τέλος,  προκύπτει ότι το αίτημα των οικογενειών για κατ’ οίκον διδασκαλία ικανοποιείται στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη.

Στη δεύτερη μελέτη του δικτύου Ευρυδίκη με τίτλο National Student Fee and Support Systems in European Higher Education – 2018/19, παρέχεται μια γενική εικόνα των βασικών χαρακτηριστικών των παροχών και οικονομικών ενισχύσεων προς τους φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και αναλυτικές πληροφορίες ανά χώρα.  Ο αναγνώστης μπορεί να βρει πληροφορίες για το κόστος σπουδών και το είδος της οικονομικής ενίσχυσης που μπορεί να λάβει ένας φοιτητής σύντομου, πρώτου και δεύτερου κύκλου σπουδών σε δημόσια αλλά και σε ιδιωτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξαρτώμενα από το κράτος. 

Οι εκθέσεις είναι διαθέσιμες στην αγγλική γλώσσα στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ στον σύνδεσμο: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/publications_en

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 29-11-18 Προσλήψεις 1330 αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

kathigit400px

29-11-18 Προσλήψεις 1330 αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2018-2019, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 1053 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΤΕ01 και ΔΕ02, με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων,

β) 258 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ02, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5031893 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και

γ) 19 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03, για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης «Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα», με Κωδικό ΟΠΣ 5002810, του Εθνικού Προγράμματος Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

 Ο Πίνακας ΔΥΕΠ

Ο Πίνακας ΖΕΠ

Ο Πίνακας Γενική Β/ΘΜΙΑ

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 29-11-18 Σε 13,9% ανήλθε το ποσοστό των καταλήψεων σε Γυμνάσια και Λύκεια

2 peth

29-11-18 Σε 13,9% ανήλθε το ποσοστό των καταλήψεων σε Γυμνάσια και Λύκεια

Με αφορμή τις σημερινές καταλήψεις που είχαν εξαγγελθεί, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει ότι σύμφωνα με τα στοιχεία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, το ποσοστό των καταλήψεων στα Γυμνάσια και στα Λύκεια ανήλθε σε 13,9%.

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 29-11-18 Κύρωση αποτελεσμάτων εκλογών αιρετών εκπροσώπων για τα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.- Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

13 09 16 ekloges

29-11-18 Κύρωση αποτελεσμάτων εκλογών αιρετών εκπροσώπων για τα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.- Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

 

Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 29-11-18 Συνάντηση Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη με Ευρωπαίους Υπουργούς Παιδείας για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία, στις Βρυξέλλες

29 tzouvri

29-11-18 Συνάντηση Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη με Ευρωπαίους Υπουργούς Παιδείας για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία, στις Βρυξέλλες

Συνάντηση με τους Υπουργούς Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπό τον Επίτροπο Έτινγκερ είχε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη, στον απόηχο της συνεδρίασης του Συμβουλίου.

Συγκεκριμένα, τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν:

  1. την αναθεώρηση του μηχανισμού καταμερισμού τους κόστους για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία
  2. μέτρα για την προσέλκυση εκπαιδευτικών στα Ευρωπαϊκά Σχολεία
  3. ισομερής συμμετοχή των πιστοποιημένων ευρωπαϊκών σχολείων στη χρηματοδότηση του συστήματος των ευρωπαϊκών σχολείων

Η Ελληνίδα Υφυπουργός τοποθετήθηκε επί των προαναφερθέντων ζητημάτων και δήλωσε ότι η Ελλάδα στηρίζει τον θεσμό των Ευρωπαϊκών Σχολείων, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα να υιοθετηθούν οι λύσεις που προτείνονται, στο βαθμό που επιλύονται ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων.

Ο αντιπρόσωπος της Ελληνικής Προεδρίας για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία, κάλεσε τον Επίτροπο Έτινγκερ στην Αθήνα τον Απρίλιο του 2019, οπότε και έχει προγραμματισθεί εκδήλωση για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία.

Επιπλέον, η Υφυπουργός πραγματοποίησε επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Σχολείο «Βρυξέλλες ΙΙΙ», όπου συναντήθηκε με τον Διευθυντή, τους Έλληνες εκπαιδευτικούς και μαθητές. Την Υφυπουργό συνόδευαν ο Γενικός Γραμματέας των Ευρωπαϊκών Σχολείων Giancarlo Marcheggiano και η Επιθεωρήτρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Ευρωπαϊκών Σχολείων Μαργαρίτα Καλογρίδου-Κολυβά.

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 29-11-18 Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση

keddy550x400

29-11-18 Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διοργανώνει στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εκδήλωση με θέμα «Αναπηρία και Τέχνη στην εκπαίδευση» με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και του συνόλου της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση και την ανάδειξη και διάχυση καλών πρακτικών στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 3 Δεκεμβρίου 2018, 09:30-14:00 στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και θα μεταδοθεί ζωντανά από την ιστοσελίδα του Υπουργείου.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 28-11-18 Καθιέρωση του θεσμού του Συμβούλου – Καθηγητή στα Επαγγελματικά Λύκεια

2018 11 28 18 15 38

28-11-18 Καθιέρωση του θεσμού του Συμβούλου  – Καθηγητή στα Επαγγελματικά  Λύκεια

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ.Β΄ 5343/28-11-18, κοινή υπουργική απόφαση με θέμα την καθιέρωση και εφαρμογή του θεσμού του «Συμβούλου – Καθηγητή» στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό Έτος 2018-2019.

Ο θεσμός του «Συμβούλου Καθηγητή», είναι μία καινοτόμος δράση που εφαρμόζεται σε όλους τους μαθητές/- τριες της Α΄ τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), με στόχο τη συστηματική υποστήριξη των μαθητών/-τριών στη σχολική ζωή και τη δημιουργία θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα.

Υπενθυμίζουμε ότι το πρόγραμμα «Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ» υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2017-18 σε 9 πιλοτικά ΕΠΑΛ και από τη σχολική χρονιάς 2018-19 επεκτείνεται σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και περιλαμβάνει 5 διακριτές δράσεις. Εκτός του θεσμού του συμβούλου καθηγητή, οι άλλες βασικές δράσεις του προγράμματος, είναι:

  1. Εφαρμογή εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών. Υλοποιείται με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών στην τάξη και στοχεύει στη βελτίωση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών.
  2. Στελέχωση των ΕΠΑ.Λ. με ψυχολόγους: πρόσληψη ψυχολόγων οι οποίοι θα στηρίξουν ψυχοκοινωνικά τους μαθητές και θα οργανώσουν τη δικτύωση των σχολείων με υποστηρικτικές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας της περιοχής.
  3. Υλοποίηση Σχεδίων Δράσης (projects): χρηματοδοτούμενα σχέδια δράσης με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που θα υλοποιεί το σχολείο πάνω σε συγκεκριμένους θεματικούς άξονες (πχ. πολιτισμό, επιστήμες, τεχνολογία, επιχειρηματικότητα κ.α.) και θα παρουσιάζονται στο τέλος της χρονιάς με εκδηλώσεις ανοιχτές σε όλη την κοινωνία.
  4. Εξοπλίζονται τα ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιασκέψεων – τηλε-εκπαίδευσης, ώστε να έχουν τη δυνατότητα της δικτύωσης μεταξύ τους, της καλύτερης επικοινωνίας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών.

Το ΦΕΚ σε μορφή pdf

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 28-11-18 Καμία διοικητική έρευνα σε βάρος του καθηγητή στη Βέροια

YP01 400px

28-11-18 Καμία διοικητική έρευνα σε βάρος του καθηγητή στη Βέροια

Με αφορμή δημοσιεύματα και μετά από επικοινωνία με την αρμόδια Διεύθυνση,  το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι δεν έχει διαταχθεί κανενός είδους διοικητική έρευνα σε βάρος του καθηγητή του 4ου Λυκείου Βέροιας Δημήτρη Ταχματζίδη, ο οποίος στοχοποιήθηκε από βουλευτή της Χρυσής Αυγής.

 

 

 

 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 28-11-18 Συμμετοχή Υφυπουργού Παιδείας και Γ.Γ. Νέας Γενιάς στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης

28 tzeur

28-11-18 Συμμετοχή Υφυπουργού Παιδείας και Γ.Γ. Νέας Γενιάς στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Στο συνεδρίαση του Συμβουλίου Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα Εκπαίδευσης και Νεολαίας συμμετείχε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη και ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς Παυσανίας Παπαγεωργίου.

Θεματική Νεολαίας

Το Συμβούλιο Υπουργών των κρατών-μελών υιοθέτησε την πρόταση που αφορά στον Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης (ΕΣΑ), στοχεύοντας στην διευρυμένη συμμετοχή των νέων της Ευρώπης σε προγράμματα εθελοντισμού και αλληλεγγύης. Σημειώνεται πως το ΕΣΑ είναι έργο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προσφέρει εμπειρίες, συνεισφέρει στη ανάπτυξη δεξιοτήτων των νέων και παρέχει υπηρεσίες σε μια σειρά από τομείς, όπως στην ένταξη μειονοτικών ομάδων, στην υποδοχή και ένταξη προσφύγων και μεταναστών, στην πρόληψη καταστροφών, στην προστασία της φύσης και την απασχόληση.

Στη συνέχεια, ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς Παυσανίας Παπαγεωργίου αναφέρθηκε στην Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη Νεολαία, τονίζοντας ότι:

«απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή της έκβαση αποτελεί η ύπαρξη ενός κεντρικού οράματος, του κοινού Ευρωπαϊκού Οράματος της ειρήνης και του σεβασμού μεταξύ των λαών της Ευρώπης, της αλληλεγγύης, των ίσων ευκαιριών σε κάθε νέο άνθρωπο που βρίσκεται στην επικράτειά της. Η αναγέννηση αυτού του οράματος είναι η εγγύηση ότι οι πολιτικές θα βρουν εφαρμογή σε όλα τα επίπεδα».

Τέλος, επισήμανε πως η Εθνική Στρατηγική για τη Νεολαία, που πρόσφατα ολοκληρώθηκε στη χώρα μας, συμβαδίζει με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής και αποτελεί προϊόν μακράς διαβούλευσης με τους νέους και τις νέες και τους φορείς που δραστηριοποιούνται με τη νεολαία.

Θεματική Παιδείας

Η χώρα μας χαιρέτισε το διπλασιασμό του προϋπολογισμού του νέου Erasmus+, το οποίο αποτελεί πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη στήριξη της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Η Υφυπουργός Παιδείας ανέφερε πως:

«η συμπερίληψη στο πρόγραμμα όσων έχουν λιγότερες ευκαιρίας για μόρφωση, αλλά και αυτών που δεν έχουν επωφεληθεί στο παρελθόν, αποτελεί βασική μας επιδίωξη».

Στη συζήτηση για την αυτόματη αμοιβαία αναγνώριση τίτλων σπουδών η χώρα μας εξέφρασε τις επιφυλάξεις της, υπογραμμίζοντας πως την ευθύνη πιστοποίησης των τίτλων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να την έχουν οι αρχές της χώρας που προσφέρεται η διδασκαλία, ενώ για franchised προγράμματα απουσιάζει ένα από κοινού συμφωνημένο πλαίσιο ρυθμίσεων, με αποτέλεσμα να τελούν συχνά εκτός μηχανισμού εποπτείας.

Η Υφυπουργός Παιδείας τοποθετήθηκε επίσης για τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης και τους στόχους που τίθενται μέχρι το 2025. Πιο συγκεκριμένα:

«η συνέχεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στη βάση των κοινών δημοκρατικών αξιών και αρχών, συναρτάται από την ανάγκη να αποκτήσουν οι ευρωπαίοι πολίτες επίγνωση του ανήκειν στην ευρύτερη κοινότητα. Η εκπαίδευση αποτελεί προνομιακό χώρο απόκτησης της συγκεκριμένης επίγνωσης από τους νέους και τις νέες. Ειδικά σήμερα, είναι επιτακτικό να ανταλλάξουμε ιδέες και καλές πρακτικές, οι οποίες θα βοηθήσουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων να αποτελέσουν ενεργές κοινότητες δημοκρατίας, διαλόγου, συνεργασίας και συναπόφασης».

Τέλος, η Μερόπη Τζούφη υπογράμμισε την ανάγκη να συμφωνηθεί ένα σαφές πλαίσιο για το νέο Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων:

«είναι αναγκαίο να διασφαλιστεί πως κανένα κράτος-μέλος δεν θα αποκλειστεί από τον θεσμό και τουλάχιστον ένα δημόσιο πανεπιστήμιο από κάθε χώρα θα συμμετάσχει. Θεωρούμε απαραίτητο τα Δίκτυα των Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων να αγκαλιάσουν όλο το φάσμα των επιστημών, ώστε να υπάρχει διαθέσιμος χώρος για τις ανθρωπιστικές, τις κοινωνικές, τις οικονομικές, τις φυσικές και λοιπές επιστήμες».

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 27-11-18 Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. Παράταση προθεσμίας για εγγραφή υποψηφίων αναπληρωτών στο ΟΠΣΥΔ

15 06 16 EIDIKI

27-11-18  Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. Παράταση προθεσμίας για εγγραφή υποψηφίων αναπληρωτών  στο ΟΠΣΥΔ

Σε συνέχεια του από 13/11/2018 Δελτίου Τύπου, παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018 η προθεσμία εγγραφής στο ΟΠΣΥΔ όλων των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) των κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ24, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) του κλάδου ΔΕ01 που κατέχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του κλάδου τους και περιλαμβάνονται στους κυρωμένους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών των 13 Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης του τρέχοντος σχολικού έτους (είτε εργάζονται, είτε όχι) και τα οποία δεν έχουν ήδη εγγραφεί στο ΟΠΣΥΔ είτε κατά την τωρινή διαδικασία είτε κατά το παρελθόν.

Η εγγραφή πραγματοποιείται στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα https://opsyd.sch.gr και απαιτείται προσωπικός λογαριασμός πρόσβασης στο TAXISNET. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν έχει προσωπικούς κωδικούς TAXISNET θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για την έκδοσή τους.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων υπάρχει στο τέλος της ανωτέρω ιστοσελίδας υπό τον τίτλο εγχειρίδια χρήσης το «Εγχειρίδιο εγγραφής και σύνδεσης χρήστη» και υπό τον τίτλο videos το «Οδηγίες εγγραφής στο ΟΠΣΥΔ μέσω πιστοποίησης από την ΓΓΠΣ».

Εγχειρίδιο εγγραφής και σύνδεσης χρήστη

 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 26-11-18 Παρατείνεται μέχρι και την Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου η προθεσμία υποβολής αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης

2018 10 08 19 06 12

26-11-18 Παρατείνεται μέχρι και την Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου η προθεσμία υποβολής αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης

Το έγγραφο σε μορφή pdf

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Σεμινάριο του ΚΠΕ Στυλίδας : Προτάσεις βιωματικών δραστηριοτήτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για την αίθουσα και το πεδίο (το πρόγραμμα)

το πρόγραμμα

PostHeaderIcon 25-11-18 Έως 28 Νοεμβρίου παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για συμμετοχή στο σεμινάριο «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation)» (2ος κύκλος)

colored400

25-11-18 Έως 28 Νοεμβρίου παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για συμμετοχή στο σεμινάριο «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation)» (2ος κύκλος)

Παρατείνεται την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018 η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στο σεμινάριο «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation)», 2ος Κύκλος, το οποίο θα υλοποιηθεί στην Σύρο, από το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation ) της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του ΥΠ.ΨΗ.Π.Τ.Ε.,

Το Πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας της ΓΓΝΓ και ΓΓΕΕ σε θέματα σχετικά με την ενίσχυση της εγχώριας οπτικοακουστικής παραγωγής.

Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Οδηγίες αξιολόγησης φιλολογικών μαθημάτων Γενικού Λυκείου

Θέμα: «Οδηγίες αξιολόγησης φιλολογικών μαθημάτων Γενικού Λυκείου»
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Μετά από ερωτήματα συναδέλφων εκπαιδευτικών, φιλολόγων, που υπηρετούν σε διάφορα Ημερήσια και Εσπερινά Γ.Ε.Λ. της Περιφέρειάς μας, σε σχέση με την αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ, όπως αυτή ορίζεται στην υπ’ αρ. 169626/Δ2/11-10-2018 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ που αναφέρεται στις κυριότερες τροποποιήσεις σε σχέση με τα έως τώρα ισχύοντα στο Π.Δ.46/2016 (Α΄ 74) και έχει θέμα: «Ενημέρωση για την αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου», κρίναμε χρήσιμη και υποστηρικτική την αποστολή επιπρόσθετων οδηγιών, με τη μορφή βασικών επισημάνσεων και δειγματικού υλικού.
Παρακαλούμε όπως ενημερωθούν ενυπόγραφα οι φιλόλογοι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας.
Ο Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας
Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης
Συντονιστής Εκπαιδευτικού ΠΕ70

οι οδηγίες

PostHeaderIcon 23-11-18 Δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου μετά τη συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Ιεράρχες

20363223 1

23-11-18 Δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου μετά τη συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Ιεράρχες

Σε πολύ καλό κλίμα, πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο, τους Μητροπολίτες Ελασσώνος κ.κ. Χαρίτωνα και Γρεβενών κ.κ. Δαβίδ, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γιώργου Καλαντζή.

Στο τέλος της συνάντησης ο Υπουργός δήλωσε:

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά την πρόθεση -όπως αυτή αποτυπώθηκε από την ομόφωνη απόφαση της Ιεραρχίας και τη δική μας κυβερνητική επιμονή- για τη συνέχιση του διαλόγου. Ο διάλογος έχει πολλές διαστάσεις. Αναλύονται, διευκρινίζονται πράγματα, συζητούνται θέματα και γίνονται συνθέσεις. Σήμερα, λοιπόν, είναι μια συνάντηση για τη συνέχιση του διαλόγου.

Πληροφορήθηκα από τον Μακαριώτατο ότι στην επόμενη συνάντηση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, τον Δεκέμβριο, θα υπάρξει μια επιτροπή με την οποία θα συνεργαστούμε πολύ συστηματικά για να συγκεκριμενοποιηθεί το πλαίσιο συμφωνίας.

Και, βεβαίως, είχα την ευκαιρία -και δεν είναι η πρώτη φορά, το έχω ξαναπεί- εκφράζοντας την κυβερνητική απόφαση, όχι απλά βούληση, να διαβεβαιώσω ότι θα κατοχυρωθούν με απόλυτο, διαφανή και κατηγορηματικό τρόπο και η μισθοδοσία των ιερέων και τα συνταξιοδοτικά των ιερέων και τα θέματα περίθαλψης. Δεν θα υπάρχει καμία αλλαγή ως προς το εργασιακό και μισθολογικό καθεστώς των ιερέων.

Αυτό το μετέφερα στον Αρχιεπίσκοπο και περιμένουμε τη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για να αρχίσει πια το τελικό στάδιο της επεξεργασίας του νομοσχεδίου. Θα σας παρακαλούσα να μείνουμε σε αυτές τις δηλώσεις που είναι αυτά που συζητήσαμε με τον Αρχιεπίσκοπο, και να ολοκληρώνουμε σιγά σιγά τα βήματα και τα στάδια, και θα ενημερώνουμε.

Τη Κυριακή θα έχω την χαρά να συναντήσω αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κρήτης. Θα συναντηθώ, επίσης, με όποιον Μητροπολίτη το ζητήσει, θα επιδιώξω και συγκεκριμένες συναντήσεις με Μητροπολίτες των Δωδεκανήσων, προφανέστατα θα συνεχίσουμε τη συζήτηση και με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και μέσα από όλα αυτά θα γίνουν οι αναγκαίες και σίγουρα δημιουργικές και προωθητικές συνθέσεις. Νομίζω ότι πρέπει να συζητάμε τα θέματα όταν ωριμάζουν και όταν έχουμε κάτι επί της ουσίας και έγκυρο να πούμε. Ως προς το χρονοδιάγραμμα για σύνταξη του νομοσχεδίου, η αίσθησή μας και η βούλησή μας είναι να υπάρχει η δυναμική που θέλουμε να υπάρχει και από πλευράς της Εκκλησίας και από δικής μας πλευράς. Δηλαδή, περιμένουμε την επιτροπή, προετοιμαζόμαστε όλοι, θα δούμε τις λεπτομέρειες και αυτό θα καθορίσει το επόμενο βήμα. Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που όλοι πρέπει να επιδιώξουμε. Ούτε αχρείαστες βιασύνες, αλλά ούτε και παραπομπή στις καλένδες, κάτι που θα ήταν απαράδεκτο για μια τόσο ιστορική συμφωνία».

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 22-11-18 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Προγράμματος «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation)»,2ος Κύκλος, που υλοποιειται από το ΠΑΝΕΠ ΑΙΓΑΙΟΥ, 3 έως 19/12/2018

draseis 550 400

22-11-18 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Προγράμματος «Η Τέχνη της Εμψύχωσης (Animation)»,2ος Κύκλος, που υλοποιειται από το ΠΑΝΕΠ ΑΙΓΑΙΟΥ, 3 έως 19/12/2018

Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Η Αίτηση 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 22-11-18 Eισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

dokimoi

22-11-18 Eισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 5213/21-11-2018 η υπ’ αριθμ. 2421.1/84993/2018/15-11-2018 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με θέμα: «Καθορισμός των προσόντων, των προϋποθέσεων, των κατηγοριών των υποψηφίων, των κωλυμάτων κατάταξης και των διαδικασιών για την εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων».

 Η Κ.Υ.Α. σε μορφή pdf                                                                                                                                              

 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 22-11-18 Με προσθήκες η τελική μορφή του άρθρου 40 για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία

19 06 17mousika400

22-11-18 Με προσθήκες η τελική μορφή του άρθρου 40 για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία

Σχετικά με τις έντονες ανησυχίες που εκφράστηκαν τις τελευταίες μέρες για δήθεν υποβάθμιση ή ακόμα και κατάργηση των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι:

  • Σκοπός των σχεδιαζόμενων αλλαγών στον ιδρυτικό νόμο για τα σχολεία αυτά δεν είναι άλλος από τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας τους, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες και τις ανάγκες των σχολείων και των μαθητών/μαθητριών του σήμερα. Υπηρετώντας αυτόν ακριβώς τον σκοπό απαλείφθηκαν διατάξεις που παραμένουν ανενεργές εδώ και δεκαετίες, όπως για παράδειγμα το ΚΣΥΜΕ που έχει κλείσει αλλά και το πρόγραμμα με τα Δημοτικά σχολεία που λειτούργησε μόνο μια διετία ως πρόγραμμα ΕΣΠΑ στις αρχές του 2000.
  • Στο πνεύμα αυτό, το ΥΠΠΕΘ λαμβάνει σοβαρά υπόψιν τις παρατηρήσεις και διαφωνίες που εκφράστηκαν μετά τη γνωστοποίηση των σχεδιαζόμενων αλλαγών οι οποίες θα φανούν ενσωματωμένες και στο τελικό προς ψήφιση άρθρο 40.
  • Δεδομένου του ειδικού χαρακτήρα των σχολείων αυτών, προβλέπεται η σύσταση επιτροπής ειδικών σε θέματα μουσικών και καλλιτεχνικών σπουδών η οποία, απαλλαγμένη από θέματα αρμοδιότητας των υπηρεσιών Σπουδών και Προσωπικού, θα έχει ως αποκλειστικό έργο να εισηγείται για θέματα της μουσικής και των τεχνών, από σκοπιά τόσο επιστημονική όσο και παιδαγωγική (βιβλία μουσικών και καλλιτεχνικών γυμνασίων και λυκείων, επιμορφώσεις, συνέδρια, εκδηλώσεις).
  • Σε ό,τι αφορά στην κάλυψη των αναγκών των σχολείων αυτών σε εξοπλισμό, προωθείται άμεσα η ανάληψη της δαπάνης από κονδύλι του ΥΠΠΕΘ, δεδομένου ότι το ΚΣΥΜΕ έχει προ πολλού πάψει να υφίσταται.
  • Με όλο το σεβασμό στην ανησυχία γονέων, παιδιών και εκπαιδευτικών, η οποία πιθανώς οφείλεται σε κακή πληροφόρηση, καχυποψία ή εσκεμμένη παραπληροφόρηση, είναι δύσκολο να εξηγηθεί πώς προβάλλεται και αναπαράγεται η πεποίθηση ότι υπονομεύεται η λειτουργία των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων και μάλιστα από την ίδια πολιτική ηγεσία που ιδρύει κάθε χρόνο νέα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία και αυξάνει συστηματικά τις πιστώσεις για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων αυτών σε προσωπικό. Αν κάποιοι απλά επιδιώκουν τη διατήρηση αγκυλώσεων του παρελθόντος για ίδιους λόγους, είναι τουλάχιστον ανάρμοστο να υποκρύπτουν τους πραγματικούς στόχους τους πίσω από αβάσιμες αιτιάσεις, αδιαφορώντας αν έτσι διαταράσσεται η ομαλή καθημερινή λειτουργία των σχολείων για τα οποία υποτίθεται ότι κόπτονται.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 22-11-18 Οι αλλαγές στην αξιολόγηση μαθητών ΕΠΑΛ από τη μείωση των αριθμών των μαθημάτων

LOGO epal400

22-11-18 Οι αλλαγές στην αξιολόγηση μαθητών ΕΠΑΛ από τη μείωση των αριθμών των μαθημάτων

Ενημέρωση των ΕΠΑ.Λ. για τις αλλαγές που προκύπτουν, με την  προωθούμενη τροποποίηση του π.δ. 40/2018 (Α΄ 76), στον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών/-τριών λόγω της  μείωσης του αριθμού των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, σε έξι (6), κατά τις τελικές προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις στα Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑ.Λ..   

Το έγγραφο με την τροποποίηση σε μορφή pdf 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 22-11-18 Δημοσιεύθηκε η απόφαση για το Πλαίσιο Οργάνωσης και Λειτουργίας του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.»

15 11 18epal

22-11-18 Δημοσιεύθηκε η απόφαση για το Πλαίσιο Οργάνωσης και Λειτουργίας του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.»

Στο ΦΕΚ 5206/Β/20.11.2018 δημοσιεύθηκε η Υπουργική Απόφαση με θέμα «Πλαίσιο Οργάνωσης και Λειτουργίας του προγράμματος “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.”».

Με την Υπουργική Απόφαση αυτή το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχώρησε στην  περιγραφή των δράσεων του Προγράμματος ανά Φορέα υλοποίησης, τον καθορισμό της Δομής του Προγράμματος, καθώς και στην κατανομή των αρμοδιοτήτων των στελεχών εκπαίδευσης, οργανισμών, επιτροπών και υπηρεσιών που εμπλέκονται για την υλοποίησή του.

Να υπενθυμίσουμε ότι το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.» εφαρμόστηκε πιλοτικά σε 9 Επαγγελματικά Λύκεια κατά το σχολικό έτος 2017-2018, ενώ από το 2018-2019 γενικεύτηκε σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας (φάση διεύρυνσης). Το πρόγραμμα αφορά μαθητές της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και επιδιώκει να στηρίξει τους μαθητές κατά τη μετάβασή τους στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας του Επαγγελματικού Λυκείου  και στη βελτίωση της εικόνας του στην κοινωνία και στους ίδιους τους μαθητές, μέσα από ένα σύνολο δράσεων.

Οι βασικές δράσεις του προγράμματος είναι:

  1. Η εφαρμογή Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών. Υλοποιείται με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών στην τάξη και στοχεύει στη βελτίωση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών.
  2. Η στελέχωση των ΕΠΑ.Λ. με Ψυχολόγους οι οποίοι θα στηρίξουν ψυχοκοινωνικά τους μαθητές και θα οργανώσουν τη δικτύωση των σχολείων με υποστηρικτικές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας της περιοχής.
  3. Η υλοποίηση Σχεδίων Δράσης (projects) τα οποία είναι χρηματοδοτούμενα με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που θα υλοποιεί το σχολείο πάνω σε συγκεκριμένους θεματικούς άξονες (πχ. πολιτισμό, επιστήμες, τεχνολογία, επιχειρηματικότητα κ.α.) και θα παρουσιάζονται στο τέλος της χρονιάς με εκδηλώσεις ανοιχτές σε όλη την κοινωνία.
  4. Ο εξοπλισμός των ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιασκέψεων – τηλε-εκπαίδευσης, ώστε να έχουν τη δυνατότητα της δικτύωσης μεταξύ τους, της καλύτερης επικοινωνίας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών.
  5. Η ενεργοποίηση και η προώθηση του θεσμού του Συμβούλου Καθηγητή και του Συμβούλιου Τάξης με στόχο τη δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και συλλόγου διδασκόντων, την αντιμετώπιση συγκρούσεων, τη βελτίωση του κλίματος στη σχολική κοινότητα, τον εντοπισμό των προβλημάτων που αναστέλλουν τη μαθησιακή πρόοδο και την αυτό-βελτίωση του ίδιου του εκπαιδευτικού.

Είναι σημαντικό επίσης ότι και μέσα από  αυτές τις δράσεις του προγράμματος, ενθαρρύνονται πρωτοβουλίες για «άνοιγμα» της σχολικής μονάδας στην τοπική κοινωνία μέσα από ενημερωτικές εκδηλώσεις και δημιουργικές συνεργασίες.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι για το διδακτικό έτος 2018-2019 έχουν ήδη προσληφθεί 442 εκπαιδευτικοί (φιλόλογοι και μαθηματικοί) ως αναπληρωτές για την εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας και 223 Ψυχολόγοι για την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών/-τριών.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Ενημέρωση για τις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι οι εξετάσεις για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας επιπέδου Β’ θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018, ώρα 08:00 π.μ. στο 2ο ΓΕΛ Λαμίας (Παπαβασιλείου 2, 35100 – τηλέφωνο 22310 34575 & 47063).
Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να προσέλθουν στο εξεταστικό κέντρο μισή ώρα πριν την έναρξη των εξετάσεων με την αστυνομική τους ταυτότητα, ή το διαβατήριο ή άλλο νόμιμο αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας.
Τα ζευγάρια των υποψηφίων για την προφορική εξέταση (Ενότητα 4) πρόκειται να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Φθιώτιδας καθώς και στο εξεταστικό κέντρο την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018, μετά τις 11:00 π.μ.

το πρόγραμμα programma-kpg-112018

ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΠγ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

ΚΠΓ ΠΡΟΦ. ΑΓΓΛΙΚΑ-1118

ΚΠΓ ΠΡΟΦ. ΓΑΛΛΙΚΑ-1118

ΚΠΓ ΠΡΟΦ. ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ-1118

ΚΠΓ ΠΡΟΦ. ΙΣΠΑΝΙΚΑ-1118

ΚΠΓ ΠΡΟΦ. ΙΤΑΛΙΚΑ-1118

 

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
December 2018
M T W T F S S
« Nov    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity

104 queries in 0.907 seconds.

?>