PostHeaderIcon 14-11-17 Τροποποίηση της ΥΑ για την ανάδειξη εκπροσώπων φοιτητών

14 foit

14-11-17 Τροποποίηση της ΥΑ για την ανάδειξη εκπροσώπων φοιτητών

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η ΥΑ με τις αλλαγές στη διαδικασία ανάδειξης εκπροσώπων των φοιτητών, Ε.Ε.Π., Ε.ΔI.Π., Ε.Τ.Ε.Π. και διοικητικών υπαλλήλων στα συλλογικά όργανα των ΑΕΙ. 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Διευκρίνηση επί των εγκυκλίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2017-2018

kathig mathim 400

14-11-17  Διευκρίνηση επί των εγκυκλίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2017-2018

Σε συνέχεια των υπ’ αριθμ. Πρωτ. 190077/Ε1/6-11-2017 και 190079/Ε2/6-11-2017 εγκυκλίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2017-2018 διευκρινίζουμε ότι δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία λήγει το τρέχον σχολικό έτος.

Το σχετικό έγγραφο σε μορφή PDF

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Μειώνεται ο εξεταστικός φόρτος και στα Επαγγελματικά Λύκεια

14 ekep

14-11-17 Μειώνεται ο εξεταστικός  φόρτος και  στα Επαγγελματικά Λύκεια

Για την έγκαιρη και απρόσκοπτη ολοκλήρωση της διδασκαλίας στα ΕΠΑ.Λ., για τη βελτίωση της ποιότητάς της, καθώς και για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών της Γ΄ τάξης ημερήσιου και της Δ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. για τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις είναι αναγκαία η αύξηση του ετήσιου διδακτικού χρόνου και η αντίστοιχη μείωση  των εξεταζόμενων μαθημάτων, όπως ήδη προωθείται και στο Γενικό Λύκειο και έχει ήδη πραγματοποιηθεί στο Γυμνάσιο.

Για να είναι εφικτή η ολοκλήρωση των προαγωγικών, απολυτηρίων, πτυχιακών και των πανελλαδικών εξετάσεων εντός του Ιουνίου χωρίς να περιορίζεται αλλά αντιθέτως να αυξάνεται ο διδακτικός χρόνος, επίκειται, μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ, η τροποποίηση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών/τριών των ΕΠΑ.Λ. με την έκδοση νέου Π.Δ. που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας από τη φετινή σχολική χρονιά. Με αυτό μειώνονται τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις προαγωγικές, στις απολυτήριες και στις πτυχιακές εξετάσεις (Μαΐου – Ιουνίου).

Ειδικότερα :

Α. Τα εργαστηριακά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων στη Β΄, Γ΄  ημερησίων και εσπερινών και στη Δ΄ τάξη εσπερινών ΕΠΑ.Λ., δεν θα εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις.

Στα μαθήματα αυτά η ετήσια επίδοση των μαθητών/τριών και η βαθμολόγησή τους κατά τη διάρκεια των τετραμήνων θα γίνεται δίνοντας έμφαση στην αξιολόγηση των έργων που τους ανατίθενται, στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται στα εργαστήρια καθώς και σε μία  υποχρεωτική εξέταση πάνω στη διδαχθείσα ύλη, που θα διενεργείται προς το τέλος εκάστου τετραμήνου.

Β. Από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Γ΄ τάξης ημερήσιου και Δ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις μόνο τα μαθήματα «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» και «ΑΛΓΕΒΡΑ». Στα υπόλοιπα μαθήματα Γενικής Παιδείας που δεν θα εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις, για την αξιολόγηση της ετήσιας επίδοσης θα διενεργούνται υποχρεωτικά από μία γραπτή εξέταση σε κάθε τετράμηνο (σύνολο δύο το χρόνο). 

Γ. Στη Γ΄ τάξη ημερήσιου και στη Δ΄ τάξη εσπερινού ΕΠΑ.Λ. στα εξεταζόμενα μαθήματα στις τελικές εξετάσεις θα περιλαμβάνονται, εκτός από τα δύο παραπάνω μαθήματα γενικής παιδείας, τα θεωρητικά μαθήματα ειδικότητας καθώς και το θεωρητικό μέρος των μικτών μαθημάτων κάθε ειδικότητας.

Δ. Αυτές οι αλλαγές δίνουν ανάσα στο διδακτικό έργο καθώς δίνεται η δυνατότητα να αυξηθεί σημαντικά ο ετήσιος χρόνος διδασκαλίας όλων των μαθημάτων (γενικής παιδείας και ειδικότητας – θεωρητικών και εργαστηριακών). Συγκεκριμένα, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες (ειδικά στης Γ΄ τάξης) είχαν ένα εξεταστικό μαραθώνιο ακόμα και 19 (!!) μαθημάτων, με τις παραπάνω ρυθμίσεις τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις τελικές εξετάσεις της Γ΄ ημερησίων ΕΠΑΛ περιορίζονται σε 5-9 συνολικά (αντίστοιχα και στη Δ΄ εσπερινών), ανάλογα με το πρόγραμμα σπουδών κάθε ειδικότητας.  

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Oριστικοποίηση αιτήσεων στεγαστικού επιδόματος

19 stegastiko

14-11-17 Oριστικοποίηση  αιτήσεων στεγαστικού επιδόματος

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους που καταχώρισαν αιτήσεις για τη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος για το ακ. έτος 2016-17, οι οποίες παραμένουν σε εκκρεμότητα καθώς δεν τις υπέβαλλαν οριστικά, ότι μπορούν να προβούν στην οριστική υποβολή τους από την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017 έως και την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για ένταξη φορέων στο πρόγραμμα «Τριπτόλεμος»

09 05 17 triptolemow 1

14-11-17 Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για ένταξη φορέων στο πρόγραμμα «Τριπτόλεμος»

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων από Ν.Π.Δ.Δ και Ν.Π.Ι.Δ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για ένταξή τους στο πρόγραμμα της Διεύθυνσης Νέας Γενιάς της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς «ΤΡΙΠΤΟΛΕΜΟΣ» μέχρι και την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 16-11-17 Πίνακες μοριοδότησης για την προεπιλογή για θέση Αν. Δ/ ντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών μετά τη συνέντευξη

27 03 17bruxelles

16-11-17  «Ανάρτηση πινάκων: α) προσωρινού αξιολογικού μοριοδότησης υποψηφίων για προεπιλογή για τη θέση αν. Δ/ ντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες Ι μετά τη συνέντευξη και β) απορριφθέντων, λόγω μη προσέλευσης στη διαδικασία των συνεντεύξεων».

Το έγγραφο σε μορφή PDF

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Πίνακας μοριοδότησης για την προεπιλογή για θέση Αν. Δ/ ντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών, μετά τον έλεγχο των υποβληθεισών ενστάσεων

27 03 17bruxelles

14-11-17 Ανάρτηση πίνακα μοριοδότησης υποψηφίων εκπαιδευτικών για την προεπιλογή για θέση Αν. Δ/ ντή στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών, μετά τον έλεγχο των υποβληθεισών ενστάσεων

Το έγγραφο σε μορφή pdf

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 14-11-17 Απάντηση του Υπουργείου για την προσφυγή στο ΣτΕ από γονείς για το θέμα της κλήρωσης σημαιοφόρου

14 11 17parelasi

14-11-17 Απάντηση του Υπουργείου για την προσφυγή στο ΣτΕ από γονείς για το θέμα της κλήρωσης σημαιοφόρου

Με αφορμή την προσφυγή γονέων στο Συμβούλιο της Επικρατείας για το θέμα της κλήρωσης των σημαιοφόρων στα Δημοτικά το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων διευκρινίζει:

Το Προεδρικό Διάταγμα 79/2017 (που ρυθμίζει μία σειρά θεμάτων της καθημερινής λειτουργίας των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων) έχει ακολουθήσει την προβλεπόμενη για όλα τα Π.Δ. διαδικασία έκδοσης. Έχει υποβληθεί στο ΣτΕ για έλεγχο νομιμότητας κι έχουν ενσωματωθεί παρατηρήσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου πριν από την τελική του υπογραφή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 13-11-17 Απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ως προς τη δήθεν κατάργηση της αργίας του Σαββάτου

18 ypo

13-11-17 Απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ως προς τη δήθεν κατάργηση της αργίας του Σαββάτου

Με αφορμή δημοσίευμα ιστοσελίδας περί δήθεν κατάργησης της αργίας του Σαββάτου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διευκρινίζει:

Με την ΥΑ που είναι σε διαβούλευση δεν γίνεται καμία μεταβολή ως προς την αργία του Σαββάτου. Στην συγκεκριμένη απόφαση υπάρχει σαφής αναφορά στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και συγκεκριμένα στον Νόμο 1157/1981, άρθρο 1, που αναφέρει:

«Καθιερούται από 1 Ιανουαρίου 1981 πενθήμερος εβδομάς εργασίας, αρχομένη από Δευτέρας μέχρι και Παρασκευής, δια το ύφ’ οιανδήποτε σχέσιν προσωπικόν του Δημοσίου, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοικήσεως και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, άνευ μειώσεως του κατά περίπτωσιν ισχύοντος ή εφαρμοζομένου συνολικού αριθμού ωρών εβδομαδιαίας εργασίας, επιφυλασσομένων των διατάξεων των επομένων παραγράφων».

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 13-11-17 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Π.Δ.E. Δυτικής Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να οριστούν ως ΣEΠ

prosfyges400 3

13-11-17 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Π.Δ.E. Δυτικής Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να οριστούν ως  ΣEΠ

Το έγγραφο σε μορφή PDF

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Πρόγραμμα EUROSCOLA

η εγκύκλιος

PostHeaderIcon Πρόσκληση συμμετοχής: Εργαστήρια σε 3D εκτύπωση, ρομποτική και προγραμματισμό Python (ηλικίες 15-18)

Πρόσκληση συμμετοχής: Εργαστήρια σε 3D εκτύπωση, ρομποτική και προγραμματισμό Python (ηλικίες 15-18)

Θες να μάθεις να αναπτύσεις τις δικές σου εφαρμογές, να πειραματιστείς με την τρισδιάστατη εκτύπωση και τη ρομποτική;

Πάρε μέρος στα δημιουργικά μας εργαστήρια και απόκτησε νέες δεξιότητες που θα σου φανούν χρήσιμες στις αυριανές σπουδές ή την καριέρα σου!

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ: Κάνε αίτηση αν είσαι από 15 έως 18 ετών. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών, αρκεί να θες να μάθεις! Απαιτείται βασική κατανόηση της αγγλικής γλώσσας καθώς όλα τα εργαστήρια θα είναι στα αγγλικά.

ΤΙ: Δωρεάν εργαστήρια που χρησιμοποιούν λογισμικό ανοιχτού κώδικα με την τελευταία τεχνολογία.

Νοέμβριος 2017: Εισαγωγή στην τρισδιάστατη εκτύπωση, τη ρομποτική και τις εφαρμογές IoT.

Δεκέμβριος 2017: Εισαγωγή στον προγραμματισμο  με Python

Κάθε 3ωρη συνεδρία (2 φορές την εβδομάδα x 3 ώρες x 8 εβδομάδες) θα σου δώσει την ευκαιρία να μάθεις, να πειραματιστείς και να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο. Επιπλέον, όλοι οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση, μία φορά την εβδομάδα, στο εργαστήριο εκμάθησης για ελεύθερη άσκηση και πειραματισμό σε ομάδες ή μεμονωμένα.

Πότε: Κάθε Σάββατο και Κυριακή το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2017 στο κέντρο της Αθήνας. Παρέχονται δωρεάν εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών για όλους τους συμμετέχοντες.

ΓΙΑΤΙ: Η ψηφιακή παιδεία είναι μια κρίσιμη δεξιότητα για τον 21ο αιώνα. Θέλουμε να σε εισαγάγουμε στον προγραμματισμό υπολογιστών και να δούμε πού θα σε οδηγήσει η φαντασία σου. Όλοι αξίζει να έχουν την ευκαιρία να μάθουν νέες δεξιότητες. Επομένως, αυτά τα μαθήματα είναι ανοιχτά τόσο σε Έλληνες όσο και σε νεοεισερχόμενους στην Ελλάδα.

Κάνε άμεσα αίτηση, ισχύει περιορισμός θέσεων: ellak.gr

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι η Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017. Οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

PostHeaderIcon 1η Ανακοίνωση Συνεδρίου Αναπτυξιακής Ψυχολογίας

Με την παράκληση να ενημερωθούν οι Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης και δια μέσου αυτών οι Εκπαιδευτικοί των Σχολικών Μονάδων της δικαιοδοσίας σας, σας κοινοποιούμε την 1η ανακοίνωση του 6ου Συνεδρίου Αναπτυξιακής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

https://developmentalpsychology2018.gr/index.php/el/

 

Με εκτίμηση

Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Εγνατία 156, 546 36 Θεσσαλονίκη

Τ. 2310891295, 243, 245   Φ. 2310844536

e-mail: pubrel@uom.edu.gr

f:   https://www.facebook.com/universityofmacedonia

twitter: https://twitter.com/univofmacedonia

In: http://www.linkedin.com/edu/school?id=12844&trk=edu-cp-title

YouTube: http://www.youtube.com/user/univofmacedonia

flickr: http://goo.gl/haPU9j

PostHeaderIcon workshop για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Python σε μαθητές Β Λυκείου

Στις 25 και 26 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στο εργαστήριο ΕΥ3, στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το πρώτο workshop για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Python, το οποίο θα απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθητές της B’ Λυκείου. Το workshop πραγματοποιείται από το Pylam Group (pylam.gr), υπό την αιγίδα του Τμήματος Πληροφορικής.

Παρακαλούνται όλοι οι καθηγητές πληροφορικής να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους μαθητές. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, αλλά σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής μπορεί να επαναληφθεί εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος (όπου θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

Η εγγραφή των ενδιαφερομένων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της σελίδας workshop.pylam.gr.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Αντώνιο Δαδαλιάρη (τηλ:6977741600, e-mail:dadaliaris@cs.uth.gr).

PostHeaderIcon 13-11-17 Έκτακτη επιχορήγηση ύψους 200.000 ευρώ στα Γενικά Αρχεία του Κράτους

rsz ΓΑΚ

13-11-17 Έκτακτη επιχορήγηση ύψους 200.000 ευρώ στα Γενικά Αρχεία του Κράτους

Έκτακτη επιχορήγηση ύψους 200.000 ευρώ θα δοθεί στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Έρευνας.

Το ποσό αντιστοιχεί στο 80% της ετήσιας επιχορήγησης που λαμβάνει ο φορέας και δίνεται προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω το έργο του, να αντιμετωπίσει άμεσες ανάγκες επισκευής κτηριακών υποδομών, να εξασφαλίσει ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον εργασίας για τους εργαζόμενους και να δημιουργήσει ένα θετικό πλαίσιο ανάπτυξης των Γενικών Αρχείων του Κράτους που πλέον λειτουργούν με νέο Διοικητικό Συμβούλιο.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 10-11-17 Προσλήψεις 116 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018

daskaladim 400

10-11-17 Προσλήψεις 116 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το σχολικό έτος 2017-2018. 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 προσλαμβάνονται 116 εκπαιδευτικοί πλήρους και μειωμένου ωραρίου των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16.01, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 ως προσωρινοί αναπληρωτές με δαπάνες ΕΣΠΑ [Πράξη «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009814 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»] και με δαπάνες από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 13 έως και την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017.

Ο πίνακας των ονομάτων 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 10-11-17 Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ η συγκρότηση της Εθνικής και της Τεχνικής Επιτροπής για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

10 epfek

10-11-17 Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ η συγκρότηση της Εθνικής και της Τεχνικής Επιτροπής για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Σκοπός της δημιουργίας και της συγκρότησης αυτών των επιτροπών  είναι η αντιμετώπιση των προκλήσεων που δημιουργεί η πολυπλοκότητα του συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) στην Ελλάδα, η επίτευξη της εύρυθμης λειτουργίας του, καθώς και η απρόσκοπτη συνεργασία του πλήθους των φορέων που εμπλέκονται στην ΕΕΚ. Παράλληλα, εξασφαλίζεται ο κατάλληλος συντονισμός ώστε να υλοποιηθεί το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Μαθητείας.

 

Το ΦΕΚ για τη συγκρότηση Τεχνικής Επιτροπής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.)

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 10-11-17 Επιμορφωτική ημερίδα για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη Μαθητείας

iep

10-11-17 Επιμορφωτική ημερίδα για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη Μαθητείας

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με Κωδικό ΟΠΣ 5008057 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής υλοποιεί επιμορφωτική ημερίδα για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας.

 Στην ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017, από 10:00 – 14:00, προσκαλούνται μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που εμπλέκονται στην υλοποίηση του θεσμού του Μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας.

 Η ημερίδα θα αναμεταδοθεί ζωντανά μέσω ΔΙΑΥΛΟΥ, συνεπώς δεν προβλέπεται να καταβληθεί οποιαδήποτε αμοιβή για δαπάνες μετακίνησης των εκπαιδευτικών που θα την παρακολουθήσουν. Επίσης, δεδομένης της δυνατότητας εξ αποστάσεως παρακολούθησης δεν προβλέπεται να χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Το Δελτίο Τύπου σε PDF

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 (αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου)

το έγγραφο

Στην τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 (αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου), προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Η τροποποίηση αφορά στα εξής σημεία:
α) Δημιουργικές Εργασίες
β) Αξιολόγηση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας του προγράμματος Γενικής Παιδείας στη Β΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Γ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και
γ) Αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ΄ Ημερησίου ΓΕΛ και στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και απολυτήριες εξετάσεις.

PostHeaderIcon Εκλογές ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 2017: Ποιοι εκλέγονται

PostHeaderIcon 09-11-17 Αύξηση των μαθητών/-τριών στα Επαγγελματικά Λύκεια

9 ep

09-11-17 Αύξηση των μαθητών/-τριών στα Επαγγελματικά Λύκεια

Οι «Κασσάνδρες» που προέβλεπαν μεγάλη μείωση των μαθητών στα ΕΠΑΛ διαψεύδονται πανηγυρικά. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, παρατηρείται αύξηση του μαθητικού δυναμικού, τόσο στη βασική δομή των ΕΠΑΛ όσο και στο νέο θεσμό του Μεταλυκειακού έτους – Τάξης μαθητείας, που αναπτύσσεται από την προηγούμενη σχολική χρονιά και έχει ήδη τεράστια αποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ & ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ
ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ Α’ ΤΑΞΗ Β’ ΤΑΞΗ Γ’ ΤΑΞΗ Δ’ ΤΑΞΗ ΣΥΝΟΛΟ ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΦΟΡΑ
2016-17 19782 34876 29314 2669 86641 1175 87816
2017-18 19917 36551 27337 4144 87949 2800 90749 +3,3%
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΠΕΘ
ΣΗΜ.: ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ  

 

Όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει, για τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) αποτελεί σημαντική προτεραιότητα, γεγονός που αποδεικνύεται από το σύνολο των αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που έχουμε δρομολογήσει για την ουσιαστική της αναβάθμιση.

Στόχος μας είναι η ΕΕΚ να καταστεί από μια επιλογή ανάγκης, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα, μια συνειδητή επιλογή για τους μαθητές/-τριες και τους νέους κι ως προς αυτό καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια.

Στην κατεύθυνση αυτή προωθήθηκαν οι θεσμικές αλλαγές στη δομή των ΕΠΑΛ και η λειτουργία του μεταλυκειακού έτους, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΤΕΙ, Πανεπιστήμια, Στρατιωτικές σχολές, νέες διετείς δομές).

Από την τρέχουσα σχολική χρονιά προωθείται η αλλαγή των προγραμμάτων σπουδών και η συγγραφή νεών βιβλίων, η ανανέωση του εργαστηριακού εξοπλισμού, η διεύρυνση των προγραμμάτων μαθητείας. Επίσης εξελίσσεται ήδη μια φιλόδοξη δράση που στοχεύει στην αναβάθμιση των ΕΠΑΛ με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ», με την οποία επιδιώκουμε την ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου του σχολείου, την καταπολέμηση της μαθητικής διαρροής και την υποστήριξη των μαθητών (πρόσληψη αναπληρωτών για εναλλακτικής μορφής ενισχυτική διδασκαλία, καθώς και πρόσληψη ψυχολόγων για ψυχοκοινωνική στήριξη).

Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι για το Υπουργείο Παιδείας, η επιλογή της ουσιαστικής στήριξης και της ενίσχυσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης είναι μια συνειδητή και διαρκής πολιτική που ξεκίνησε το 2015 και ξεδιπλώνεται σταδιακά. Σ’ αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε και τα επόμενα χρόνια.

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 09-11-17 Προσλήψεις 360 εκπ/κων Α/θμιας (δασκάλων και νηπιαγωγών) για το σχολικό έτος 2017-2018

teach28

09-11-17 Προσλήψεις 360 εκπ/κων Α/θμιας (δασκάλων και νηπιαγωγών) ως προσωρινών  αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το σχολικό έτος 2017-2018.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 προσλαμβάνονται:

α) 343 εκπαιδευτικοί του κλάδου του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα δημοτικά σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5009805 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

β) 10 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009814 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

γ) 7 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση της προσχολικής εκπαίδευσης 2017-2018»  με κωδικό ΟΠΣ 5009801 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 10 έως και τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017.

Ο πίνακας των ονομάτων 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 09-11-17 Eισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις το ακαδ. έτος 2018-2019

 panep

09-11-17 Eισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις το ακαδ. έτος 2018-2019

Σε συνέχεια του από 1-11-2017 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό  έτος 2018-19, καλούνται οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις και επιθυμούν να εισαχθούν σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ορισμένο αριθμό θέσεων, καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης Πάθησης.

Υποψήφιοι μπορεί να είναι μαθητές της τελευταίας τάξης ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, κάτοχοι τίτλου απόλυσης Λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της ημεδαπής ή Έλληνες κάτοχοι τίτλου απόλυσης ξένου Λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της αλλοδαπής.

Οι εν λόγω υποψήφιοι καταθέτουν στις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές στην αποκλειστική προθεσμία από Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017 έως και Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017, τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α) Αίτηση (το έντυπο της αίτησης υπάρχει στην τελευταία σελίδα της εγκυκλίου και στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ http://www.minedu.gov.gr, στην ενότητα: ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, υποενότητα: Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις).

β) Ιατρικές γνωματεύσεις από Δημόσιο Νοσοκομείο, οι οποίες φέρουν σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή.

γ) Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Επισημαίνεται ότι, αποκλειστικά και μόνο για τους πάσχοντες από τις παρακάτω παθήσεις:

α) με μειωμένη οπτική οξύτητα (με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 80%), (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 02)

β) από συγγενείς αιμολυτικές αναιμίες που υποβάλλονται σε μεταγγίσεις ή έχουν σοβαρές κλινικές εκδηλώσεις που προσδίδουν αναπηρία 67% και άνω (μεσογειακή αναιμία, δρεπανοκυτταρική αναιμία, μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία, πολυμεταγγιζόμενοι πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία, συγγενής αιμολυτική αναιμία λόγω έλλειψης πυρουβικής κινάσης, ΑΝΑΙMIA DIAMOND BLACKFAN), (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 05)

γ) με κινητικά προβλήματα προσδίδοντα αναπηρία τουλάχιστον 67%, (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 27)

δ) από διάφορα σπάνια συγγενή, κληρονομικά ή επίκτητα σύνδρομα-νοσήματα όταν εκφράζονται με σοβαρές κλινικές εκδηλώσεις που προσδίδουν αναπηρία τουλάχιστον 80% εξεταζόμενοι κατά περίπτωση (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 57),

ε) από σοβαρό κληρονομικό αγγειοοίδημα εργαστηριακά επιβεβαιωμένο με αναπηρία τουλάχιστον 67% (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 62)

στ) από καλοήθη όγκο γέφυρας εγκέφαλου με αναπηρία τουλάχιστον 67% (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 63)

ζ) από ρήξη ανευρύσματος με αιμορραγία και υδροκέφαλο με αναπηρία τουλάχιστον 67% (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ: κωδ. 64)

απαιτείται να καταθέσουν στις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά και Πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας (εγκύκλιός μας με αρ. πρωτ. Φ.251/179245/Α5/23-10-2017 (ΑΔΑ: ΩΣ7Η4653ΠΣ-Μ7Ψ) αναφορικά με την πιστοποίηση αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α.) που να έχει μόνιμη ισχύ ή άλλως να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή της αίτησης στην Ειδική Επταμελή Επιτροπή προκειμένου να εκδοθεί το Πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης από την εν λόγω Επιτροπή.

 

Όσοι από τους υποψήφιους των ανωτέρω περιπτώσεων α) έως και ζ) έχουν ήδη υποβάλει αίτηση προς τα ΚΕ.Π.Α. για έκδοση πιστοποιητικού ποσοστού αναπηρίας, αλλά δεν το έχουν αποκτήσει ακόμα, θα υποβάλουν προς τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων εμπρόθεσμη αίτηση με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Ταυτόχρονα, αντί για το πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας καταθέτουν Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/86, στην οποία θα αναφέρουν ότι έχουν υποβάλει αίτηση προς τα ΚΕ.Π.Α. (σημειώνοντας τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους) και ότι θα προσκομίσουν το πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας, αμέσως μόλις το αποκτήσουν και πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Τα παραπάνω δικαιολογητικά υποβάλλονται από τον ίδιο τον υποψήφιο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του. Επίσης, μπορούν να αποσταλούν ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορά. Το εμπρόθεσμο της αίτησης στην περίπτωση αυτή, κρίνεται από την ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης.

Ειδικά για όσες παθήσεις στον ΠΙΝΑΚΑ του Παραρτήματος της Εγκυκλίου (σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του Ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17/τ.Α΄)), αναφέρεται «με εξατομικευμένη κρίση της επιτροπής εξέτασης ενστάσεων υποψήφιων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό 5%» οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά των υποψηφίων αυτών διαβιβάζονται από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων στην αρμόδια Επιτροπή Εξέτασης Ενστάσεων προκειμένου να τις εξετάσει και να εκδώσει το Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης.

Δεδομένου ότι μετά την ψήφιση του Νόμου 4452/2017 (ΦΕΚ 17/τ.Α΄) και την έκδοση της ΚΥΑ με αριθ. Φ.151/180552/Α5/25-10-2017 (ΦΕΚ 3822/τ.Β’/31-10-2017) έχει υπάρξει νέα κωδικοποίηση παθήσεων, εφιστούμε την προσοχή των υποψηφίων στα εξής:

Πιστοποιητικά Διαπίστωσης Πάθησης που έχουν ήδη εκδοθεί από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων ή το ΚΕΣΥ πριν την 31-10-2017 (ημερομηνία δημοσίευσης σε ΦΕΚ της αριθ. Φ.151/180552/Α5/25-10-2017 Κοινής Υπουργικής Απόφασης με την οποία τροποποιείται, ως προς τις παθήσεις, η αριθ. Φ.151/17897/Β6 (ΦΕΚ 358/τ.Β’/14-02-2014) (ΑΔΑ: ΒΙΕΒ9-ΕΜΧ) όμοια) και προκειμένου για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 και εφεξής, πρέπει να επικαιροποιηθούν με βάση τους νέους κωδικούς και τις παθήσεις του Παραρτήματος της Εγκυκλίου. Για το σκοπό αυτό, υποψήφιοι που έχουν αποκτήσει Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης από Ειδική Επταμελή Επιτροπή των συγκεκριμένων Νοσοκομείων ή το ΚΕΣΥ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έως και το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, εφόσον επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 και εφεξής και εφόσον πάσχουν από κάποια από τις παθήσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 13 του ν. 4452/2017, υποβάλλουν εκ νέου αίτηση με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων, προκειμένου να εκδοθεί νέο Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Μετά την απόκτηση του Πιστοποιητικού διαπίστωσης πάθησης, οι υποψήφιοι θα κληθούν με νέο Δελτίο Τύπου στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., να υποβάλουν ηλεκτρονικό μηχανογραφικό δελτίο προκειμένου να συμμετάσχουν στην επιλογή για εισαγωγή σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2018-19 με την ειδική κατηγορία των ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις. Η διαδικασία και ο χρόνος υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων θα ανακοινωθεί με νεότερη εγκύκλιο, η οποία θα αποσταλεί στα σχολεία και θα αναρτηθεί προς ενημέρωση στο διαδίκτυο.

Το σχετικό  έγγραφο  σε μορφή PDF 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 09-11-17 Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο Υπουργικής Απόφασης για τη φοίτηση στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

taksi5

09-11-17 Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο Υπουργικής Απόφασης για τη φοίτηση στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων παρέδωσε ήδη στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και δίνει σήμερα στη δημοσιότητα για δημόσια διαβούλευση σχέδιο Υπουργικής Απόφασης που αφορά τις εγγραφές, μετεγγραφές, τη φοίτηση και άλλα θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η δημόσια διαβούλευση (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3653) λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της έκδοσης και δημοσίευσης της απόφασης θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 16η Νοεμβρίου 2017 και ώρα 15:00.

Τονίζεται ότι σε αυτή την Υπουργική Απόφαση συγκεντρώνονται θέματα που ρυθμίζονταν με διάφορα νομοθετήματα, πράγμα που θα διευκολύνει την καθημερινότητα των σχολείων, αφού όλα τα ερωτήματα θα βρίσκουν την απάντησή τους σε μια Υ.Α. είτε πρόκειται για Γυμνάσια είτε για ΓΕΛ είτε για ΕΠΑΛ. Να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά μια Υ.Α. είναι κοινή για όλα τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σχετικά με τη φοίτηση

Καταργείται η διάκριση δικαιολογημένων – αδικαιολόγητων απουσιών, καθώς όλες πρέπει να είναι σε γνώση του κηδεμόνα και ορίζονται όλες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες μπορεί ένας μαθητής να απουσιάσει χωρίς να προσμετρώνται οι απουσίες του.

Καταργείται η συγκέντρωση δικαιολογητικών και προβλέπεται επικοινωνία εκπαιδευτικών και γονέων για κάθε ημέρα απουσίας του μαθητή.

Καθιερώνεται η ενημέρωση των γονιών/κηδεμόνων με ηλεκτρονικά μηνύματα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή κινητό). Έτσι μια διαδικασία τυπική (αποστολή ταχυδρομικών επιστολών), που κόστιζε χρόνο και χρήμα για τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο αντίστοιχα αντικαθίσταται από μια διαδικασία ουσιαστική με στόχο τη βελτίωση της παρακολούθησης της φοίτησης των μαθητών/τριών.

Σχετικά με την οργάνωση της σχολικής ζωής

– Επειδή στόχος είναι όχι απλώς να τίθενται κανόνες, αλλά να τηρούνται και αφετέρου οι μαθητές να διαπαιδαγωγούνται στην ανάγκη θέσπισης και τήρησής τους, εισάγουμε τη συνδιαμόρφωση από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του «Πλαισίου οργάνωσης της σχολικής λειτουργίας», με σκοπό να εμπλακούν οι μαθητές στη διαδικασία θέσπισης κανόνων στο πνεύμα των νόμων, να κάνουν οι ίδιοι προτάσεις και να αυτοδεσμευτούν.

Παιδαγωγικές ενέργειες και μέτρα.

– Προτείνονται παιδαγωγικές ενέργειες και μέτρα για να αντιμετωπίζονται παρεκκλίνουσες συμπεριφορές που σκοπό έχουν ο μαθητής να συνειδητοποιήσει το πρόβλημα που δημιούργησε και να επανορθώσει ή να μην το επαναλάβει. Όταν επαναλαμβάνει τις ίδιες ή ανάλογες συμπεριφορές επιβάλλονται μέτρα που θα έχουν επιπτώσεις (αποβολή, απουσίες).

– Παράλληλα εισάγονται έπαινοι και επιβράβευση για κάθε πράξη που συμβάλλει στη βελτίωση της σχολικής ζωής. Εκτός από τα αριστεία και τα βραβεία για όποιον/α μαθητή/τρια αριστεύσει ή έχει την υψηλότερη επίδοση κάθε τμήματος, θεσμοθετείται βραβείο προόδου για κάθε μαθητή που βελτίωσε σημαντικά την επίδοσή του σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά καθώς και έπαινοι για ατομικές ή συλλογικές δράσεις κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης.

– Ενισχύεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας με τους γονείς και κηδεμόνες και επιδιώκεται ουσιαστική επικοινωνία μαζί τους. Έτσι στην αρχή κάθε χρονιάς και πριν τη συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων, γίνεται συνάντηση με τους γονείς, στην οποία ενημερώνονται για τη λειτουργία του σχολείου.

– Καθιερώνεται η ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης τύπου Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) και μαθημάτων επιλογής για την Α τάξη λυκείου, ομάδων προσανατολισμού ή τομέων για τη Β τάξη και κατευθύνσεων ή ειδικότητας για τη Γ τάξη (ανάλογα με τον τύπο Λυκείου).

– Τέλος, σειρά υπηρεσιακών βιβλίων και εντύπων (βιβλίο υλικού, βιβλιοθήκης, ευρετήριο, βιβλίο καταγραφής ενεργειών και υποστήριξης εύρυθμης λειτουργίας και ατομικά δελτία μαθητών, ωρολόγια προγράμματα, υπηρεσιακά σημειώματα μετεγγραφής, δελτία κίνησης προσωπικού) θα τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή μόλις εκδοθεί εγκύκλιος με τις λεπτομέρειες της ηλεκτρονικής τήρησης, ενώ το βιβλίο φοίτησης τηρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα myschool από το 2017-18.

Η Υπουργική Απόφαση σε μορφή doc

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Οδηγίες διδασκαλίας για τα γνωστικά αντικείμενα (πλήν Ι.Κ.Ε/Κοινωνιολογίας) που διδάσκουν οι Κοινωνιολόγοι σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Οδηγίες διδασκαλίας

PostHeaderIcon 08-11-17 Δράσεις και εκδηλώσεις στα σχολεία για την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

04 02 16 smeae 400px

08-11-17 Δράσεις και εκδηλώσεις στα σχολεία για την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πρόκειται να υλοποιήσει μία σειρά εκδηλώσεων-δράσεων που σκοπό έχουν, αφενός, να ευαισθητοποιήσουν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και το σύνολο της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση και, αφετέρου, να αναδείξουν καλές πρακτικές στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της ενταξιακής εκπαίδευσης.

 Ο κατάλογος που ακολουθεί περιλαμβάνει μια ποικιλία εκπαιδευτικού υλικού (απλοποιημένα κείμενα συμβάσεων, προτεινόμενα παιδικά βιβλία και ταινίες, ντοκιμαντέρ και ομιλίες), το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί δημιουργικά στην εκπαιδευτική πράξη με στόχο:

α) την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας επί θεμάτων αναπηρίας, διαφορετικότητας & δικαιωμάτων,

β) την ανάδειξη της φωνής & την ενδυνάμωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και

γ) την προώθηση ενταξιακών πρακτικών και μίας κουλτούρας αλληλεγγύης και αποδοχής της διαφορετικότητας.   

Το προτεινόμενο υλικό θα επικαιροποιείται κατά τακτά χρονικά διαστήματα με βάση νεότερες εκδόσεις.

Καλούνται όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμβάλουν στον εμπλουτισμό του υλικού, να αποστέλλουν τις προτάσεις τους στο deae@minedu.gov.gr.

Το υλικό σε μορφή pdf. 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑΘΛΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ

η ανακοίνωση

PostHeaderIcon Aπονομή του «Χαντζούλειου» Βραβείου στο ΓΕΛ Σπερχειάδας

το Δελτίο Τύπου

PostHeaderIcon Παγκόσμιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως παίρνουμε το νερό που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή; Είτε είναι για να βουρτσίσουμε τα δόντια μας, για να ξεδιψάσουμε, για να μαγειρέψουμε, ή ακόμα και να κολυμπήσουμε – όλοι μας χρειαζόμαστε νερό! Έρχεται από το έδαφος, από ένα ποτάμι ή από μια λίμνη; Πως είμαστε σίγουροι ότι είναι ασφαλές για να το πιούμε και τι συμβαίνει όταν πέφτει μέσα στο σιφόνι;

Όλες αυτές τις ερωτήσεις και ακόμα περισσότερες θα επιχειρήσουμε να τις απαντήσουμε μαζί με τα παιδιά αλλά θα μάθουμε και για τους καταπληκτικούς μηχανισμούς που χρησιμοποιούνται για να προστατέψουν το πιο πολύτιμο υγρό αγαθό – το νερό – στο πλαίσιο του  Παγκόσμιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας FIRST LEGO LEAGUE (FLL), “HYDRO DYNAMICS”, του οποίου τον ημιτελικό για την περιφέρεια Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας θα διοργανώσουν αποκλειστικά το  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και η ομάδα του έργου TALOS, στις 10 & 11 Φεβρουαρίου 2018 στο Βόλο. Στη σημαντική αυτή εκδήλωση που τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας για τη σχολική χρονιά 2017 -2018 και θα πραγματοποιηθεί σε ακόμα 80 χώρες του κόσμου, θα δοθεί η δυνατότητα στις ομάδες που θα ξεχωρίσουν να εκπροσωπήσουν τη χώρα τους σε Παγκόσμιους διαγωνισμούς σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

O διαγωνισμός αφορά παιδιά ηλικίας 9 έως 16 ετών, έχει σχεδιαστεί για να τα βοηθήσει να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία με τον πλέον βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο αποκτώντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητές τους και αποκτώντας παράλληλα πολύτιμες κοινωνικές και γνωστικές δεξιότητες. Πρόκειται για το αποτέλεσμα συνεργασίας της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης FIRST(R) (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) και του εκπαιδευτικού τομέα της LEGO(R) και από το 2013 διοργανώνεται και στη χώρα μας με απόλυτη επιτυχία από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό eduACT (Δράση για την Εκπαίδευση).

Οι εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει ηλεκτρονικά στο : http://firstlegoleague.gr

Για περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τον ημιτελικό Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας μπορείτε να απευθύνεστε στον τοπικό συνεργάτη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και στα τηλέφωνα6974007962 (κ.Πρώιας), 6944965406 (κ.Κούριας) ή στην ιστοσελίδα talos.uth.gr

PostHeaderIcon 07-11-17 Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα

 Genikos 1.jpg 550 400

07-11-17 Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα

Η Γενική Διεύθυνση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ  υλοποιεί  την Πρόταση “Greece Exploring Advanced Recognition in Ηigher Εducation (GEAR)” –ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-ELEPPKA3-BOLOGNA), περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων και θα ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα και τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στην απλούστευσή τους με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Συγκεκριμένα: των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΠ.Π.Ε.Θ., την ΑΔΙΠ, το ΙΚΥ, το ΔΟΑΤΑΠ, το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό των ΑΕΙ καθώς και τους φοιτητές που έχουν συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του GEAR έχουν διεξαχθεί επτά επιτόπια εργαστήρια με θέμα «Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα» σε AEI της χώρας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α.Π.Θ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και στο ΥΠ.Π.Ε.Θ .

Το έβδομο επιτόπιο εργαστήριο (in-situ workshop) πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017.Στο εργαστήριο συμμετείχαν τόσο στελέχη του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ., της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθήνας, της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, της ΑΣΠΑΙΤΕ, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του ΕΚΠΑ, του ΕΜΠ, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας, του Πάντειου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Πειραιά, του ΤΕΙ Αθήνας, του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, όσο και φοιτητές που είχαν συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Κύριος στόχος του επιτόπιου εργαστηρίου ήταν να παρουσιαστούν τόσο τα ευρήματα της έρευνας, αναφορικά με τα εργαλεία αναγνώρισης της κινητικότητας των φοιτητών και του προσωπικού και ο τρόπος προώθησής τους, όσο και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεθνή δραστηριότητα εκμάθησης ομοτίμων «Peer Learning Activity (PLA) on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools» που διεξήχθη στην Αθήνα στις 26 και 27 Απριλίου 2017. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δόθηκε επίσης στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς, σχετικά με τα θέματα της κινητικότητας, της αναγνώρισης σπουδών και της διεθνοποίησης των ΑΕΙ, συμβάλλοντας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 07-11-17 Λειτουργία Ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών

2017 11 07 13 25 49

07-11-17 Λειτουργία Ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει τη λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) που λειτουργούν στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, η οποία είναι προσβάσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση masters.minedu.gov.gr και παρέχει στους ενδιαφερόμενους ολοκληρωμένη πληροφόρηση για κάθε ΠΜΣ (Ίδρυμα διοργάνωσης, πόλη διεξαγωγής του προγράμματος , κατευθύνσεις, τέλη φοίτησης, προθεσμία υποβολής αιτήσεων κλπ).

Η ανωτέρω εφαρμογή είναι προσβάσιμη και μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων minedu.gov.gr 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 07-11-17 Eπίδειξη γραπτών δοκιμίων υποψηφίων Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017

07 11 17exetaseis

07-11-17 Eπίδειξη γραπτών δοκιμίων υποψηφίων Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι, που λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία εισαγωγής στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων του Εξωτερικού μπορούν να λάβουν γνώση των γραπτών τους δοκιμίων με επίδειξη αυτών σε χώρο και σε χρονικό διάστημα που θα καθορίζεται από την Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι αιτήσεις υποβάλλονται απευθείας στην ανωτέρω Διεύθυνση έως τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017.

Στην αίτηση υποψηφίου αναγράφονται τα πλήρη ονομαστικά του στοιχεία (επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο, μητρώνυμο), ο κωδικός αριθμός με τον οποίο συμμετείχε στις πανελλήνιες εξετάσεις, το μάθημα ή τα μαθήματα για τα οποία επιθυμεί να λάβει γνώση των γραπτών του δοκιμίων  και τηλέφωνο επικοινωνίας.

Μαζί με την αίτηση συνυποβάλλεται σχετικό παράβολο, το οποίο υποχρεωτικά εκδίδεται ηλεκτρονικά από την εφαρμογή «e-Παράβολο» της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.gsis.gr, με ονομασία «Παράβολα επίδειξης γραπτών δοκιμίων Πανελληνίων Εξετάσεων».

Η επίδειξη των γραπτών δοκιμίων γίνεται αποκλειστικά και μόνο στον ίδιο τον ενδιαφερόμενο παρουσία του γονέα του ή του κηδεμόνα του, εφόσον ο υποψήφιος το ζητήσει. 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon 06-11-17 Κατανομή 507 πιστώσεων για πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού (ΙΔΟΧ) στα ΤΕΙ και την ΑΣΠΑΙΤΕ

6 teipist

06-11-17 Κατανομή 507 πιστώσεων για πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού (ΙΔΟΧ) στα ΤΕΙ και την ΑΣΠΑΙΤΕ

Υπεγράφη σήμερα από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου η απόφαση για την κατανομή στα ΤΕΙ και την ΑΣΠΑΙΤΕ, 507 πιστώσεων  Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (ΙΔΟΧ).

Η κατανομή γίνεται ως εξής:

ΤΕΙ Αθήνας                                                               100
ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης                         30
ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας                                                   30
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας                                              65
ΤΕΙ Ηπείρου                                                               30
ΤΕΙ Θεσσαλονίκης                                                       60
ΤΕΙ Ιονίων Νήσων                                                       20
ΤΕΙ Κρήτης                                                                 23
ΤΕΙ Πειραιά                                                                 40
ΤΕΙ Πελοποννήσου                                                        7
ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας                                                    40
ΑΣΠΑΙΤΕ                                                                     62
ΣΥΝΟΛΟ:                                                                    507

Οι εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τις ανάγκες των Ιδρυμάτων σε προσωπικό για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018.

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
November 2017
M T W T F S S
« Oct    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity

98 queries in 0.758 seconds.

?>