Print This Post Print This Post

PostHeaderIcon ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΘΗΤΩΝ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΠΑΘΑΡΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Αξιολόγηση Ερευνητικής Εργασίας – Βαθμολογία Μαθητών.
Από τον Κοινό Βαθμό της Ομάδας στον Ατομικό των Μελών.
Μια χρήσιμη εφαρμοφή: http://www.pe03.gr/erer/axiol_er_ergasias.htm

© 2013, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Σχόλιο για “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΘΗΤΩΝ”

  • Η βαθμολογική κλίμακα στο Λύκειο ξεκινά από 0-20 και όχι 1-20 που ήταν παλιά.
    Το 0 ενίοτε υπό ειδικές ακραίες προϋποθέσεις μπορεί να μπει.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>