PostHeaderIcon Τα πρακτικά του Ευρωπαϊκού συνεδρίου με θέμα “MENTOR – Mentoring between teachers in secondary and high schools”

print
Τα πρακτικά του Ευρωπαϊκού συνεδρίου με θέμα “MENTOR

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας συμμετείχε στη στρατηγική σύμπραξη ERASMUS+ με τίτλο “MENTOR – Mentoring between teachers in secondary and high schools”. Στη σύμπραξη συμμετείχαν πέντε ακόμη
εκπαιδευτικοί οργανισμοί:
1.
KCZIA, Ιδιωτικό Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Καινοτομίας – Κρακοβία, Πολωνία ως συντονιστές
2. INVESLAN, Ιδιωτικό ερευνητικό Κέντρο – Μπιλμπάο, Ισπανία
3.
ISCTE-IUL, Κρατικό Πανεπιστήμιο – Λισαβόνα, Πορτογαλία
4.
ULB di SIBIU, Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο – Ρουμανία
5.
KUTAHYA MEM, Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Τουρκία
Στόχος του προγράμματος ήταν η ενημέρωση των Διευθυντών και εκπαιδευτικών των Γυμνασίων και Λυκείων σχετικά με το θεσμό του «ΜΕΝΤΟΡΑ», η αναζήτηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ενός καλού «ΜΕΝΤΟΡΑ» και η πιλοτική εφαρμογή του θεσμού σε Γυμνάσια και Λύκεια του Νομού Φθιώτιδας. Η σύμπραξη ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2014 και ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2017. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Λαμίας Ευρωπαϊκό συνέδριο με θέμα “
MENTOR – Mentoring between teachers in secondary and high schools” όπου και παρουσιάστηκαν οι κάτωθι σχετικές εργασίες

© 2019, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>