PostHeaderIcon 10-01-19 Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση σύστασης και συγκρότησης Ομάδας Συντονιστών των Σχολείων της Πιλοτικής Φάσης στο πλαίσιο της επέκτασης του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.»

print

2018 10 08 20 09 57

10-01-19 Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση σύστασης και συγκρότησης Ομάδας Συντονιστών των Σχολείων της Πιλοτικής Φάσης στο πλαίσιο της επέκτασης του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.».

Στο ΦΕΚ 5948/Β/31.12.2018 δημοσιεύθηκε η με αριθ. Πρωτ. Φ25α/221534/Δ4 Υπουργική Aπόφαση με θέμα «Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Συντονιστών των Σχολείων της Πιλοτικής Φάσης στο πλαίσιο της επέκτασης της πράξης “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.”».

Η Ομάδα Συντονιστών των Σχολείων της Πιλοτικής Φάσης συνεπικουρεί την Συντονιστική Επιτροπή Έργου η οποία έχει την ευθύνη συντονισμού της υλοποίησης του προγράμματος σε κεντρικό – επιτελικό επίπεδο. Για το σκοπό αυτό τα μέλη της Ομάδας Συντονιστών των Σχολείων της  Πιλοτικής Φάσης αναλαμβάνουν δράσεις για την προώθηση του προγράμματος ΜΝΑΕ, συνεργάζονται με δίκτυα σχολείων για την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια εφαρμογής της επέκτασης του προγράμματος και οργανώνουν ενημερωτικές συναντήσεις σε όμορες σχολικές μονάδες, σε συνεργασία με τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου που έχει ορισθεί ως υπεύθυνος για το πρόγραμμα ΜΝΑΕ, για τη μετάδοση της εμπειρίας τους και τη διάχυση των δράσεων του προγράμματος.

Να υπενθυμίσουμε ότι το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.» εφαρμόστηκε πιλοτικά σε 9 Επαγγελματικά Λύκεια κατά το σχολικό έτος 2017-2018, ενώ από το 2018-2019 επεκτάθηκε σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας (φάση διεύρυνσης) και στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας του Επαγγελματικού Λυκείου  και στη βελτίωση της εικόνας του στην κοινωνία και στους ίδιους τους μαθητές, μέσα από ένα σύνολο δράσεων.

Χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και περιλαμβάνει 5 διακριτές δράσεις:

  1. Η εφαρμογή Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών. Υλοποιείται με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών στην τάξη και στοχεύει στη βελτίωση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών.
  2. Η στελέχωση των ΕΠΑ.Λ. με Ψυχολόγους οι οποίοι θα στηρίξουν ψυχοκοινωνικά τους μαθητές και θα οργανώσουν τη δικτύωση των σχολείων με υποστηρικτικές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας της περιοχής.
  3. Η υλοποίηση Σχεδίων Δράσης (projects) τα οποία είναι χρηματοδοτούμενα με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που θα υλοποιεί το σχολείο πάνω σε συγκεκριμένους θεματικούς άξονες (πχ. πολιτισμό, επιστήμες, τεχνολογία, επιχειρηματικότητα κ.α.) και θα παρουσιάζονται στο τέλος της χρονιάς με εκδηλώσεις ανοιχτές σε όλη την κοινωνία.
  4. Ο εξοπλισμός των ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιασκέψεων – τηλε-εκπαίδευσης, ώστε να έχουν τη δυνατότητα της δικτύωσης μεταξύ τους, της καλύτερης επικοινωνίας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών.
  5. Η ενεργοποίηση και η προώθηση του θεσμού του Συμβούλου Καθηγητή και του Συμβούλιου Τάξης με στόχο τη δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και συλλόγου διδασκόντων, την αντιμετώπιση συγκρούσεων,  τη βελτίωση του κλίματος στη σχολική κοινότητα, τον εντοπισμό των προβλημάτων που αναστέλλουν τη μαθησιακή πρόοδο και την αυτό-βελτίωση του ίδιου του εκπαιδευτικού.

To σχετικό ΦΕΚ σε μορφή pdf 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

© 2019, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>