PostHeaderIcon Οδηγίες αξιολόγησης φιλολογικών μαθημάτων Γενικού Λυκείου

Θέμα: «Οδηγίες αξιολόγησης φιλολογικών μαθημάτων Γενικού Λυκείου»
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Μετά από ερωτήματα συναδέλφων εκπαιδευτικών, φιλολόγων, που υπηρετούν σε διάφορα Ημερήσια και Εσπερινά Γ.Ε.Λ. της Περιφέρειάς μας, σε σχέση με την αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ, όπως αυτή ορίζεται στην υπ’ αρ. 169626/Δ2/11-10-2018 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ που αναφέρεται στις κυριότερες τροποποιήσεις σε σχέση με τα έως τώρα ισχύοντα στο Π.Δ.46/2016 (Α΄ 74) και έχει θέμα: «Ενημέρωση για την αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου», κρίναμε χρήσιμη και υποστηρικτική την αποστολή επιπρόσθετων οδηγιών, με τη μορφή βασικών επισημάνσεων και δειγματικού υλικού.
Παρακαλούμε όπως ενημερωθούν ενυπόγραφα οι φιλόλογοι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας.
Ο Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας
Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης
Συντονιστής Εκπαιδευτικού ΠΕ70

οι οδηγίες

© 2018, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
March 2019
M T W T F S S
« Feb    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>