PostHeaderIcon 12-10-18 "Οι νέοι και οι νέες επιλέγουν ΕΠΑΛ" – αύξηση του μαθητικού δυναμικού

print

rsz Εικόνα2

12-10-18 «Οι νέοι και οι νέες επιλέγουν ΕΠΑΛ» – αύξηση του μαθητικού δυναμικού

Σημαντική αύξηση του μαθητικού δυναμικού κατά το σχολικό έτος 2018-2019 παρατηρείται στα Επαγγελματικά Λύκεια. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες που σπουδάζουν στα δημόσια Ημερήσια, Εσπερινά και Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια κατά τη φετινή σχολική χρονιά ανέρχονται σε 93.387, αριθμός ρεκόρ για την τελευταία δεκαετία.

Εικόνα1

Σημειώνεται πως σε σχέση με το προηγούμενο σχολικό έτος (2017-2018), παρατηρείται αύξηση του μαθητικού δυναμικού στα ΕΠΑΛ κατά 7,7%, ενώ συνεχής αυξητική τάση καταγράφεται στην προσέλευση των μαθητών/τριών στα Εσπερινά ΕΠΑΛ (φετινή αύξηση σε σχέση με πέρσι: 13%).

Εικόνα2

Όλο και περισσότεροι και περισσότερες νέοι και νέες «επιλέγουν ΕΠΑΛ». Οι αλλαγές που προωθήθηκαν στα ΕΠΑΛ συμβάλλουν στην παροχή αφενός στέρεων γενικών γνώσεων και αφετέρου εξειδικευμένων τεχνολογικών και επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, αποφεύγοντας την πρόωρη ειδίκευση. Το Επαγγελματικό Λύκειο αποτελεί ισότιμη επιλογή των αποφοίτων Γυμνασίου, προσφέροντας ελκυστικά προγράμματα σπουδών που ανταποκρίνονται στις κλίσεις των μαθητών/τριών και τις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας.

Για το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, η ουσιαστική στήριξη και αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης αποτελεί προτεραιότητα. Τα τελευταία χρόνια, μια σειρά από μεταρρυθμίσεις συνηγορούν προς αυτήν την κατεύθυνση (νέα δομή με Τομείς και Ειδικότητες, Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας, πρόσληψη ψυχολόγων, εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία, πρόσβαση σε ΑΕΙ και ΤΕΙ κ.α.).

Η διαρκής αύξηση του μαθητικού δυναμικού στα δημόσια Επαγγελματικά Λύκεια, επιβεβαιώνει με θετικό πρόσημο τον σχεδιασμό, τις νομοθετικές πρωτοβουλίες και την υλοποίηση του «Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Μαθητείας», ισχυροποιώντας έναν βασικό πυλώνα Β’ βάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας.

 Εικόνα3

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

© 2018, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Leave a Reply

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
October 2018
M T W T F S S
« Sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>