PostHeaderIcon 04-10-18 Προσλήψεις 350 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

print

2018 10 03 17 53 22

04-10-18 Προσλήψεις 350 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2018-2019, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: α) 332 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, και ΤΕ01, με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και β) 18 εκπαιδευτικοί πλήρους και μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02 και ΠΕ03, για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης «Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα», του Εθνικού Προγράμματος Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από τη Δευτέρα 8 έως και την Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Επίσης διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, πέντε (5) αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89 και ΤΕ01.

 Ο ονομαστικός πίνακας Γενική σε μορφή excel

 Ο ονομαστικός πίνακας ΔΥΕΠ σε μορφή excel

 

 

 

 

 

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

© 2018, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Leave a Reply

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
October 2018
M T W T F S S
« Sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>