PostHeaderIcon Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Γενική, ΔΥΕΠ, Παράλληλη Στήριξη)

print
07-03-18 Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Γενική, ΔΥΕΠ, Παράλληλη Στήριξη) σχολικού έτους 2017-18

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 προσλαμβάνονται:

  • 17 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση της προσχολικής εκπαίδευσης 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009801 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
  • 46 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ19/20 και ΠΕ32 (πλήρους και μειωμένου ωραρίου) ως προσωρινοί αναπληρωτές με δαπάνες τακτικού προϋπολογισμού.
  • 21 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60 και ΠΕ06 για απασχόληση σε ΔΥΕΠ στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης «Ένταξη προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα» του Εθνικού Προγράμματος Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2014-2020.
  • 400 εκπαιδευτικοί Δάσκαλοι ΕΑΕΝηπιαγωγοί ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18» με κωδικό ΟΠΣ 5009815 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 8 έως και την Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Το αρχείο της Παράλληλης ΕΑΕ σε μορφή xls: 

To αρχείο της Γενικής Πρωτοβάθμιας σε μορφή xls: 

© 2018, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
June 2018
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
error: Content is protected !!
?>