Print This Post Print This Post

PostHeaderIcon Διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159).

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159).

Για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 4, του άρθρου 21, του ν.3699/2008 (Α΄ 199), όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 3, του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159) και ισχύει, καλούνται οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, εφόσον διαπιστώνουν την ύπαρξη λειτουργικών
αναγκών στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης και στα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης, να εκδίδουν πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων αυτών τηρώντας  απαρέγκλιτα τα κάτωθι :
1. Η πρόσκληση αφορά εκπαιδευτικούς της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ή με προσόντα όπως αυτά καθορίζονται στην παρ. 4, του άρθρου 21, του ν.3699/2008 (Α΄ 199), όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 3, του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159). Η επιλογή και προσωρινή τοποθέτηση γίνεται μεταξύ των αιτηθέντων με την αξιολογική σειρά που ορίζεται στην συγκεκριμένη διάταξη.
2. Η προσωρινή τοποθέτηση πραγματοποιείται είτε με ολική διάθεση είτε για συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου, κατ’ ελάχιστον δέκα ωρών, και εφόσον το λειτουργικό κενό που  τυχόν προκύπτει από τη μετακίνηση, δύναται να καλυφθεί από άλλον εκπαιδευτικό της οικείας Δ/νσης Εκπ/σης. Η κάλυψη των λειτουργικών αναγκών γίνεται κατά σειρά προτεραιότητας στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης και στην Παράλληλη Στήριξη.
3. Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο και στη σχολική μονάδα, που υπηρετούν, υπάρχουν εγκεκριμένα αιτήματα για Παράλληλη Στήριξη μαθητών, δύναται να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο για την υποστήριξη αυτών, εφόσον δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός διδακτικών ωρών υποστήριξης των μαθητών, όπως προτείνεται από το ΚΕΔΔΥ. Το σύνολο των εκπαιδευτικών που υποστηρίζουν κάθε μαθητή δεν μπορεί να υπερβαίνει συνολικά τους τέσσερις. Η ανάθεση συμπλήρωσης διδακτικού ωραρίου για κάλυψη διδακτικών αναγκών Παράλληλης Στήριξης γίνεται με απόφαση των οικείων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας
4. Στην περίπτωση που επιλέγονται εκπαιδευτικοί των περ. β και γ, της παρ. 4, του άρθρου 21 για την τοποθέτησή τους σε ΣΜΕΑΕ, Τ.Ε., Παράλληλη Στήριξη και κατ’ οίκον διδασκαλία ενημερώνονται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΑΕ, οι οποίοι προβαίνουν σε συναντήσεις επιστημονικής καθοδήγησης των εκπαιδευτικών.
Ειδικά, για τους εκπαιδευτικούς της περ. γ, της ανωτέρω διάταξης οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΑΕ, σε συνεργασία με τα οικεία ΚΕΔΔΥ, οργανώνουν επιμορφωτικά σεμινάρια. Στη συνέχεια αναφέρουν τις ανάγκες επιμόρφωσης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών στους Προϊστάμενους των Τμημάτων Επιστημονικής – Παιδαγωγικής Καθοδήγησης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι οποίοι επεξεργάζονται τις αναφορές και υποβάλλουν πρόταση αναγκών επιμόρφωσης στη Διεύθυνση ΕΑΕ του ΥΠΠΕΘ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΈΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ
Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
—–
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 151 80 Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
Τηλέφωνο: 210 344 2195/2128
FAX: 210 344 2365
—–
Μαρούσι, 04- 10 – 2016
Αρ. Πρωτ. 163629/ΓΔ4
—–

© 2017, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>