Print This Post Print This Post

PostHeaderIcon 06-07-17 Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου με τους πρόσφυγες – «διαμεσολαβητές» του προγράμματος Erasmus+ Sport

06 07 17prosf

06-07-17 Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου με τους πρόσφυγες – «διαμεσολαβητές» του προγράμματος Erasmus+ Sport

Έξι νέοι πρόσφυγες που ζουν στην Ελλάδα και έγιναν οι «διαμεσολαβητές» του προγράμματος Erasmus+ Sport, συναντήθηκαν σήμερα, Τετάρτη 6 Ιουλίου, με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου, παρουσία του Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα Γιώργου Αγγελόπουλου.

Ο Υπουργός τους ευχαρίστησε για την συνδρομή τους στην πρώτη τρίμηνη φάση του προγράμματος φυσικής δραστηριότητας που συνεχίζεται μέχρι τον Σεπτέμβριο. Στόχος είναι η προώθηση της υγείας των προσφύγων ηλικίας 15 ετών και άνω, μέσω της φυσικής δραστηριότητας.

Οι έξι νέοι είναι ο «συνδετικός κρίκος» μεταξύ των 120 συμμετεχόντων και των διοργανωτών του προγράμματος που υλοποιεί η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ Sport με τίτλο «Διαφορετικοί άνθρωποι-κοινές ανάγκες. Οι πρόσφυγες κινούνται σε ένα δραστήριο τρόπο ζωής (DiCoR)» σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής, το Κέντρο Φιλοξενίας του Ελαιώνα και Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις.

Τα ομαδικά και ατομικά αθλήματα της πρώτης φάσης πραγματοποιήθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις αρμοδιότητας του ΥΠ.Π.ΕΘ. των Γυμναστηρίων Ε.Γ.Α. «Ο Ι. ΦΩΚΙΑΝΟΣ» και Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής, υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη των καθηγητών Φυσικής Αγωγής των δυο Γυμναστηρίων.


Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

© 2017, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
September 2017
M T W T F S S
« Aug    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>