PostHeaderIcon Δελτίο Τύπου για το μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης

print
Δελτίο Τύπου για το μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης

Σήμερα οι μαθητές της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης εξετάστηκαν στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης. Για τους περισσότερους από αυτούς ήταν το τελευταίο μάθημα για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Γι’ αυτό, τους ευχόμαστε καλά αποτελέσματα, καλή συνέχεια στις ενδοσχολικές τους εξετάσεις, να περάσουν ένα ξένοιαστο και νεανικό καλοκαίρι και τους συμβουλεύουμε να συνεχίσουν με εργατικότητα πίστη και αισιοδοξία στα επόμενα βήματα της ζωής τους ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των εξετάσεων τους. Για όλους μεριμνά ο Θεός.
Εάν ασκήσουμε, με καλή πρόθεση, την απαραίτητη κριτική στα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές μας, δυστυχώς, σε κάποια, θα είμαστε επικριτικοί.
Για το θέμα Α: Απλό και κατανοητό
Για το θέμα Β1: Σχετικά δύσκολο.
Για το θέμα Β2: Απλό και κατανοητό.
Για το θέμα Β3: Εργώδες και σύνθετο. Αρχικά λησμονήθηκε πως το δάπεδο είναι λείο και συμπληρώθηκε αργότερα με διευκρίνιση.

Για το θέμα Γ: Αρκετά σύνθετο ως 3ο θέμα με μέτριες διατυπώσεις και λίγες εκτροπές. Συγκεκριμένα:
1. To θέμα Γ1 είναι απαιτητικό και προαπαιτείται για τα επόμενα
2. Στο θέμα Γ3, τα βαθμωτά μεγέθη (όπως ο ρυθμός μεταβολής της έντασης του ρεύματος) έχουν απόλυτη τιμή και όχι μέτρο. Μέτρο έχουν τα διανυσματικά μεγέθη.
3. Στο ίδιο θέμα, ο υπολογισμός του παραπάνω ρυθμού υπολογίζεται ή με ύλη που έχει διδαχθεί στη Β΄ Λυκείου ή με παραγώγιση που δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο εξέτασης στη Φυσική.

4. Στο θέμα Γ4, δεν υπάρχει καμιά αντίστοιχη ερώτηση ή επισήμανση στο σχολικό βιβλίο και δεν απαιτεί καμία δεξιότητα στη φυσική.
Για το θέμα Δ: Εργώδες και σύνθετο. Με ατυχείς διατυπώσεις και μία εκτροπή. Συγκεκριμένα:
1. Από πουθενά δεν προκύπτει πως η διάμετρος ΑΕ του ημικυκλίου έχει την οριζόντια διεύθυνση. Το έδαφος συνήθως δεν είναι οριζόντιο!.
2. Είναι επίσης ατυχής η διατύπωση «…με κατεύθυνση το άκρο Ε». Αυτό συμφωνά με την ορολογία της φυσικής σημαίνει με τη διεύθυνση του ευθυγράμμου τμήματος ΔΕ και φορά από το Δ προς το Ε, ενώ εννοείται με κατεύθυνση οριζόντια προς τα δεξιά.
3. Στο θέμα Δ2, απαιτούνται πάλι γνώσεις της προηγούμενων τάξεων.
Ανά θέμα, δεν τηρείται η κλιμακούμενη δυσκολία καθώς το ερώτημα Γ1 είναι δυσκολότερο του Γ2 και τα Δ1,Δ2,Δ3 δυσκολότερα του Δ4.
Επί της ουσίας, τα θέματα ήταν πολλά και αρκετά δυσκολότερα ενός μέσου επιπέδου, σποραδικά κακοδιατυπωμένα, με λίγα ερωτήματα που θα ήταν πιο έντιμο εάν είχαν αποφευχθεί. Θα περιμέναμε, επίσης, μια πιο ανθρώπινη αντιμετώπιση στις καθημερινές δυσκολίες, αγωνίες και απογοητεύσεις που συναντούν οι μαθητές και οι οικογένειες τους αυτήν την περίοδο.
Επομένως, οι επιδόσεις των μαθητών αναμένεται να είναι χαμηλές.

Λαμία, 29 -5-2015
Το ΔΣ της ΕΕΦ παρ.ΑΝΑΤ.ΣΤΕΡΕΑΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΟΥ 9-11 35100 ΛΑΜΙΑ
ΤΗΛ: 6977244095/6977625675 – FAX: 2231051651
email: eef.panst@gmail.com

eef

© 2015, ΔΔΕ Φθιώτιδας. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του didefth.gr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.

1ο Βραβείο
Οδηγίες Μαθ/των
Θέματα
Άρθρα ανά μέρα
February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Άρθρα ανά μήνα
Προϋπολ. ΔΔΕ
Επίκαιρα
Euler’s identity
?>